Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
17-08-2017 -- Dries VAN GESTEL -- 1561,8 punten
Database gegevens:
Datum: |
17-08-2017 |
Type proef: |
VV |
Toestel: |
LS 6 |
Immatriculatie: |
D8505 |
Handicapfactor: |
111 |
Klasse: |
Open/Ren |
Piloot: |
Dries VAN GESTEL |
Club: |
KAC |
Afstand: |
433.4 km |
Score: |
1561,8 pt |
Vertrekpunt: |
LFNF (buitenland) |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
NEE |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
IGC validatie |
ok |
Opmerkingen:  | EW Serienummer: | |
Vol goede moed voor een keer eens op tijd in de box. Plan was om een poging te doen om de eerste plaats open-ren buitenland aan te vallen. Hiervoor was een 645km OP nodig. Die afstand heb ik dit verlof 2 keer gevlogen dus niet geheel onrealistisch. Als alternatief een iets kleinere OP om mijn huidige 2de plaats te verzekeren, vermits ik wel aanvoelde dat Theo nog een poging ging doen. Door wat gedoe in de ochtend en een sleepbedrijf dat niet vooruit ging uiteindelijk om 14u15 de lucht in na bijna 1.5u te hebben gewacht in de rij. De twee gite compane (tevens leden van onze overlandophaalpole) alsook een handvol andere vlamingen waren al richting huis vertrokken waardoor echt er voor gaan toch iets minder mentaal te rijmen viel. Wat als ik ver zou buiten staan? Weg plannen en dan maar over op full toerist mode. Eerst 100km ging best vlot tegen 100km/u. Daarna wat minder. Bij Col etache toch maar terug gedraaid. Volgende halte, col de Galibier bekent van de Tour. Ondertussen was er een groot blauw gat boven de st crepin bergen dat ook nog eens niet echt werkte. Via de Italiaanse grens, Barcelonette en st Auban terug zodat ik 0% jo-jo proef had. Mooie afsluiter met prachtig zicht van een geslaagd verlof: 5000m hoogtewinst, grootste proef ooit, Aosta gezien vanuit de LS6 en tevens verste punt noord ooit voor mij in de Alpen. |
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens:
300 Geen declaratie van opgegeven proef
Deze proef wissen uit de database Deze proef wijzigen Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...
|