Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
11-08-2018 -- Dries VAN GESTEL -- 2716,7 punten
Database gegevens:
Datum: |
11-08-2018 |
Type proef: |
OP |
Toestel: |
LS 6 |
Immatriculatie: |
D8505 |
Handicapfactor: |
111 |
Klasse: |
Open/Ren |
Piloot: |
Dries VAN GESTEL |
Club: |
KAC |
Afstand: |
603.1 km |
Score: |
2716,7 pt |
Vertrekpunt: |
EBWE |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
NEE |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
IGC validatie |
ok |
Opmerkingen:  | EW Serienummer: | |
De gite in Vinon hadden we tot deze ochtend, maar ze gaven een zwart weekend op de weg dus toch maar al donderdag door gereden. Een meevaller dat ze vandaag een mooie dag in Belgie gaven. Tegen mijn doen in was ik eens een keer op tijd op het veld. Maar tijdens het tanken ging het mis. Plots een lek in de linker vleugel. Dus tegen mijn goesting in kraan open en dat werd dus leeg vliegen vandaag. Het plan vandaag was om eens wat nieuws te doen. Al even speelde ik met het idee om het ouderlijk huis van Ulrike te gaan bezoeken. En zijn slechtere manier om de schoonouders te bezoeken ;). En daarnaast was ik nog nooits vanuit Weelde in St Hubert geraakt. De voorspelling liet toe om beide te combineren. Op de heenweg, ondanks de wind mee, vond ik toch niet echt het ritme. Geen bergen in de geburen, toch lastig om te orienteren. Na een hoop gedopper het eerste doel bereikt. Wat fotos nemen en bekijken waar ik tijdje terug looptoer deed en dan terug op pad. Had verwacht wat sneller te zijn wind mee dus toch maar beginnen rekenen of het nog wel haalbaar was via St Hubert. Dankzij een lekker straat van +50km waaronder ik niet moet draaien leek het te gaan lukken. Eens in Belgie waren de straten weg en was het meer losse Cu. St Hubert gerond om 16u30, nu het been dwars op de wind en vooral het stuk Golf1. Uiteindelijk kwam het goed. Voor mezelf eens van de mooiste tracks vanuit belgie door de driehoek component. En vandaar, als ode aan de driehoek-mannen-van-diest die vandaag wegens Fly-inn niet konden vliegen. |
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
Contact Beek Approach voor crossing, approved below FL45. St Truiden niet meer actief op tijd van passeren.
IGC File gegevens:
Deze proef wissen uit de database Deze proef wijzigen Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...
|