Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
03-06-2018 -- Dries VAN GESTEL -- 1631,5 punten
Database gegevens:
Datum: |
03-06-2018 |
Type proef: |
OP |
Toestel: |
LS 6 |
Immatriculatie: |
D8505 |
Handicapfactor: |
111 |
Klasse: |
Open/Ren |
Piloot: |
Dries VAN GESTEL |
Club: |
KAC |
Afstand: |
362.2 km |
Score: |
1631,5 pt |
Vertrekpunt: |
EBWE |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
NEE |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
IGC validatie |
ok |
Opmerkingen:  | EW Serienummer: | |
Een ware dream came true, eindelijk de ordinaire 100% zuivere als een kleuter in de (limburgse) zandbak jo-jo. Als ware van een klein handelsmerk weeral aan de laten kant vertrokken, om 13u15, te lui om er water in te doen, maar wel vrij direct de goede bellen te pakken. Vlot op schema tot iets voorbij leopolsburg. Wel Cu verder door maar vond het toch te laag om zo maar door te steken richting Hasselt, wat in mijn ogen immers over ontlandbaar terrrein zou zijn geweest. Dan meer even tussenstop langs sanicol, en weg snelheid voor eerste been. De rest van de benen ging wel vlot. Uiteindelijk zei xcsoar 410km tegen 83km/u, al stuk beter dan de +50km/u van de vorige vluchten. Soms wat hoekjes maken voor het wisselende weerbeeld: overontwikkeling, zakkende basis, en dan terug het tegengestelde. Op het einde benen op en zo goed als afgebouwd toen de "Diest boys" nog over mijn kop kwamen. Eeuwige werkregelen: vroeger vertrekken en langer vliegen! Toch wel geamuseerd. |
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
Transponder 7000 in nederland. Uitluisteren van brussel info 126.9 wegens KB standby. Bij scramble crossing gevraagd en gekregen van Brogel tower, en achteraf na frequency change "Salu Dries", dat was nog eens service van de controleur ;).
IGC File gegevens:
Deze proef wissen uit de database Deze proef wijzigen Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...
|