CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

07-07-2019 -- Fabienne VAN DER LINDEN -- 1520,0 punten

Database gegevens:

Datum: 07-07-2019 Type proef: VV
Toestel: LS 6 Immatriculatie: D-6371
Handicapfactor: 111 Klasse: Open/Ren
Piloot: Fabienne VAN DER LINDEN Club: KAC
Afstand: 421.8 km Score: 1520,0 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Dries, mijn beurt voor een tekstje dat u jaloers gaat maken ;). Jammer een mooie vliegdag halverwege te moeten opgeven maar er was geen ontkomen aan de plots opgekomen uitspreiding. Er was zelfs geen weg terug om over Beek te vliegen want ook achter mij was het geheel dichtgetrokken. Om mijn turbo in gang te krijgen was deze keer een omslachtig zaak en in ging in 6 multiculturele horten en stoten. Voor de eerste stop vatte ik post thv iemand zijn huis waar de bewoner net op dat moment thuis kwam met een koffervol voedselvoorraad. Dan maar even meegeholpen uit te laden en zo mijn drank en voedsel verdient voor onderweg. Een Snelle Jelle later pikte een Balinees mij op in zijn uiteenvallende Micra. Dan waren het 2 Poolse gastarbeiders die alleen maar Pools konden. Google Translate bracht me naar het volgende knooppunt en ondersteunde me in de uitleg over wat ik vandaag gedaan had in mijn ‘szybowiec’ . Vervolgens was er die uiterst vriendelijk halfdove man uit Turkmenistan in een rammelende Mercedes die afwisselend aan een sigaret en een sigaar aan het trekken was. Bizar. Zijn radio stond loeihard en met mijn fantastisch Duits moest ik de Turks klaagzangen overstemmen om mijn verhaal van het ‘segelflugzeug ohne motor’ te vertellen. Maar zijn dag kon al niet meer stuk. Toen was er een sappige Hollandse dame met een te grote zonnebril die me vertelde hoe gelukkig ze wel was in haar nieuwe LAT relatie. Ze mag eigenlijk geen lifters meenemen van haar vriend maar ze doet het stiekem wel als ze alleen in de wagen zit en als de lifter er convenabel uitziet. Gelukkig wist ze niet dat ik in vlucht mijn broek had onder geplast. Dan waren er 2 Mortselse grieten die terug kwamen van een festival en die in de mood waren om de wereld te verbeteren. De Cactus rook naar wiet en even dacht ik dat ik terug aan het zweven was. Tot slot een Ravelse broedeivervoerder die me ontnuchterde en me heel gedetailleerd het proces van ei tot kip uit de doeken deed tot aan de poort van het vliegveld. Er is dus wel degelijk eerst het ei en dan de kip. Herman had net gedaan met zijn taak als chef de pist en samen hebben we geturbo’t tot in Roggel en bij zonsondergang afgebouwd. Gelukkig dat ik ben om niet in een LAT relatie te zitten! Zo dus, ik heb er het beste van gemaakt en zo ook vandaag was uiteindelijk een mooie (vlieg)dag.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

XPDR 7000 in NL en D

Blog/fotos:
Igc-file: 2019-07-07-LXV-2EK-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 07-07-2019
Weerkaart: Weerkaart van 07-07-2019



IGC File gegevens:

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs