CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

30-07-2019 -- Dries VAN GESTEL -- 2313,2 punten

Database gegevens:

Datum: 30-07-2019 Type proef: VV
Toestel: LS 6 Immatriculatie: D8505
Handicapfactor: 111 Klasse: Open/Ren
Piloot: Dries VAN GESTEL Club: KAC
Afstand: 641.9 km Score: 2313,2 pt
Vertrekpunt: LFNF (buitenland) Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Vandaag begon het met: wat een kut plateau is me dat toch. Vertrokken met de grote hoop maar vond niet direct de goede bellen. Beetje hangen op 1000m, niet genoeg om af te vliegen. Na paar keer aanleggen en terug komen er zo goed als doorgezakt. 550m, circuit hoogte (want vinon is 275m), samen met een hele hoop vogels toch terug om hoog geraakt en alle geluk mijn water kunnen houden. Als ik er door was gevallen was de goesting er niet om terug te vertrekken. Alle gelukt was dat niet het geval want later zou blijken dat het nog een fijne vlucht ging worden. Eens op 1400m toch de knop kunnen omzetten en alsnog afgevlogen. Tot iest achter Valensol 1100m (grond is daar 650m denk ik) en ik me bedacht als ik nu een uur vroeger gewoon was vertrokken had ik even laag gehangen maar wel heel stuk vroeger weg geweest. Moet eens kijken maar denk een dik uur verspeelt. Eens in de bergen ging het veel beter. Klein foutje aan cheval blanch, proberen col de vars te doen maar toch maar gewoon parcour gedaan. Eens aan Briancon zag het er nog altijd goed in de Morienne dus eindleijk dit verlof eens echt streep getrokken daar. Eindleijk tot de Nomenon geraakt, evenaring van mijn verste punt uit in de Franse Alpen. Bart stelde even nog voor om de oversteek naar Aosta te doen maar daarvoor te veel tijd verloren in het begin. Alle gelukt dat we het niet hebben gedaan want bij terug komen trok het vrij dicht bij col etache. Daarna was het boren langs het parcour om de +600 te doen. Blijkbaar +100km/u en dus tevrede.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos: https://photos.app.goo.gl/rMxtqtCgBu7k3PNo6
Igc-file: 2019-07-30-LXN-GT1-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 30-07-2019
Weerkaart: Weerkaart van 30-07-2019



IGC File gegevens:

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs