Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef
29-05-2019 -- Bert VAN EYKEN -- 2262,3 punten
Database gegevens:
Datum: |
29-05-2019 |
Type proef: |
VV |
Toestel: |
Ventus/bT/cM/cT 17,6m |
Immatriculatie: |
OO-ZTO |
Handicapfactor: |
115 |
Klasse: |
Motor |
Piloot: |
Bert VAN EYKEN |
Club: |
DAC |
Afstand: |
650.4 km |
Score: |
2262,3 pt |
Vertrekpunt: |
EBKH |
Wedstrijd: |
NEE |
Motorzwever: |
JA |
Copiloot: |
|
Status Proef: |
Gevalideerd |
IGC validatie |
ok |
Opmerkingen:  | EW Serienummer: | |
Een echte last minute, ik reed de autostrade in Lummen op toen ik hoorde dat in Holsbeek de E314 volledig versperd door een ongeval met 1,5u file als gevolg.
't Werk gebeld dat ik niet kwam en verlof nam, in Diest er af gereden, Ventus aangepikt op plein en naar de Kei gereden. Gelukkig was zat de (geladen) reserve batterij in de Ventus.
Vlot vertrokken, ik dacht eerst veel te laat. Maarrr.... het begin was moeilijk vooruitgeraken, prutsbellen die niet stabiel waren, de Veluwe waren goed maar het echte goeie stuk zat vanaf Lemelerveld.
Gekeerd aan de Ems en dan koers gezet richting Borkenberge om toch een stuk van dat goei weer mee te hebben, Oost zag er Hammerwetter uit.
Vanaf Venlo de smos van het naderende warmtefront in...
Jammer dat we 's morgens enkel konden wegvliegen via Weelde en dat 's avonds nog een vlucht F16's vertrok waardoor ik niet meer kon aanpikken.
Bremen opgroepen voor Nordholm secoren, waren niet actiefn Meppen wel. |
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:
Verder Brogel APP (super bedankt voor de vrijheid!), Dutch mil, Eelde en Langen Radar.
Transponderknopje squak bleef wel hangen waardoor die versprong, pas door als ik uit TMZ vloog...
IGC File gegevens:
128 GPS datum format niet standaard
306 Te kort been: start punt gecorrigeerd
Deze proef wissen uit de database Deze proef wijzigen Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...
|