CHARRON.beta: Hall of fame - BEL VV klassement - BEL VVall klassement - BEL OP klassement - Charronde - Speed.Charron

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

03-07-2019 -- Dries VAN GESTEL -- 2470,6 punten

Database gegevens:

Datum: 03-07-2019 Type proef: VV
Toestel: LS 6 Immatriculatie: D8505
Handicapfactor: 111 Klasse: Open/Ren
Piloot: Dries VAN GESTEL Club: KAC
Afstand: 685.6 km Score: 2470,6 pt
Vertrekpunt: EBWE Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot:
Status Proef: Gevalideerd IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
Om 9u10 buitengestapt in het ziekenhuis in Turnhout, de ingreep was voor een later tijdstip. Had mijn werk agenda preventief al leeg gehouden voor het geval er wel een mini ingreep ging gebeuren. Een geluk bij een ongelukt zullen we maar zeggen, ik kon dus wel gaan vliegen. Toen in het clubhuis van de KAC passeerde vertrok de eerste zwever, de tweede toen ik mijn waterbussen aan het vullen was. Met wat vertraging dus de lucht in. En dit dankzij onze voorzitter. Merci Paul voor het slepen en Stefan om me voor te laten en tip te lopen. De kant van Hoogeveen had me dit jaar telkens wat zweet gekost dus nu maar links laten liggen. Het gat van Oss had ik dit jaar nog niet gedaan maar deed zijn naam eer aan. Op dat moment veel AltoCumulus en uitspreiding met soms lange steken. De sateliet gaf dat er een band met uitspreiding van Noord naar Zuid kwam en dan maar beslist om de OP af te breken. Dit jaar was ik nog niet bij Eshweiler geweest en dat was dus het nieuwe doel. Terug bij Venlo werd het weer beter en veel meer van wat ze eigenlijk hadden beloofd. Fijn dagje. Maar wat de andere vandaag (en gisteren) laten zien. Amai in mijn ogen is het niveau de laatste jaren een heel stuk naar boven gegaan alsook een verbreding. Wat een prestaties komen online. Zullen maar denken, er is nog veel progressie mogelijk.

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Transponder 7000. Contact gilze tower voor crossing CTR. transponder 6101 Neiderhein en uitsluiteren en ook effectief opgeroepen geweest om uit te wijken voor Boeing (De raynair heeft uiteindelijk tweede nadering gedaan door de vele zwever). Contact Kleine brogel gesloten. Contact Brussel info, G1 actief bij terugkomst in belgie.

Blog/fotos: https://photos.app.goo.gl/gQ3oa9n2eLjP972TA
Igc-file: 2019-07-03-LXN-GT1-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 03-07-2019
Weerkaart: Weerkaart van 03-07-2019



IGC File gegevens:

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2019 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs