CHARRON 2024 Challenge
10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-04-2024 -- Ward GYSEMANS -- 2354,1 punten
Scoring versie: 20.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 18/04/2024
Piloot: GYSEMANS WARD
Zweefvliegtuig: DKEKF
Toestel type: DG400 Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: poe
Logger file: 2024-04-18-LXV-POE-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:19:24
Duurvlucht : 06:16:30
Vrije vlucht : 521.1 km
Fasttrack : 103.4 kmh
Opgegeven proef: 513.2 km
Hoogtewinst : 1140.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.729'N 5°12.887'E
tijd: 08:51:11 UTC
alti: -31 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.775'N 5°13.857'E = 86° 1.1 km van vertrek
tijd: 08:54:05 UTC
alti: 493 m
Landingspunt
pos.: 51°10.731'N 5°12.916'E = 84° 0.0 km van vertrek
tijd: 15:10:35 UTC
alti: -28 m
Afstand take-off tot landing: 0.0
Totale vluchtduur: 06:19:24
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 2.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°10.734'N 5°12.846'E @ 08:58:00 UTC, 423 m
punt 1: 51°55.126'N 7°34.186'E @ 11:06:35 UTC, 821 m
punt 2: 51°23.139'N 6°15.872'E @ 12:12:55 UTC, 764 m
punt 3: 51°37.064'N 6°58.651'E @ 12:56:25 UTC, 1024 m
punt 4: 51°45.373'N 7°10.479'E @ 13:12:22 UTC, 1393 m
punt 5: 51°35.536'N 6°55.995'E @ 13:28:11 UTC, 1259 m
Finish: 51°10.081'N 5°12.610'E @ 15:08:27 UTC, 251 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 183.0 km 62° @ 85.4 km/h
been 2: 108.1 km 237° @ 97.7 km/h
been 3: 55.8 km 62° @ 77.0 km/h
been 4: 20.6 km 41° @ 77.4 km/h
been 5: 24.7 km 222° @ 93.8 km/h
been 6: 128.9 km 249° @ 77.1 km/h
Afgelegde afstand: 521.1 km
Duur: 06:10:27
Gemiddelde snelheid: 84.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte: 433.0 m
Finishhoogte: 251.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 182 m
Totale score afstand: 521.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°23.067'N 6°07.355'E = 70° 67.3 km van vertrek
tijd: 09:59:52 UTC
alti: 700 m
Finishpunt
pos.: 51°28.675'N 6°28.369'E = 69° 93.8 km van vertrek
tijd: 11:59:52 UTC
alti: 915 m
Grootste afstand in 2 uur: 206.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 103.4 km/h
Hoogteverlies: -215 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 513.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BALEN KEIHEUVEL 51°10.833'N 5°13.250'E
punt 1: MUENSTER A1XA43 51°54.933'N 7°33.633'E 181.7 km 62°
punt 2: STRAELEN A40 BAB 51°23.267'N 6°16.067'E 107.0 km 237°
punt 3: HALTERN BF 51°44.267'N 7°11.100'E 74.6 km 58°
finish: BALEN KEIHEUVEL 51°10.833'N 5°13.250'E 149.9 km 246°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BALEN KEIHEUVEL @ 08:58:20 UTC, 393 m
punt 1: MUENSTER A1XA43 @ 11:06:24 UTC, 792 m : 181.7 km 85.1 km/h
punt 2: STRAELEN A40 BAB @ 12:12:52 UTC, 767 m : 107.0 km 96.6 km/h
punt 3: HALTERN BF @ 13:13:20 UTC, 1293 m : 74.6 km 74.0 km/h
finish: BALEN KEIHEUVEL @ 15:07:19 UTC, 239 m : 149.9 km 78.9 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 513.2 km
Duur van de proef: 06:08:59
Gemiddelde snelheid: 83.5 km/h
Start hoogte: 393 m
Hoogte passeren start: 393 m
Hoogte passeren finish: 239 m
Hoogteverlies over proef: 154 m
Totale score afstand: 513.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 17.5 km
Been 1: 27.5 km
Been 2: 17.5 km
Totaal: 62.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:54:05 UTC
einde: 15:10:35 UTC
duur: 06:16:30
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 272 m @ 09:49:45 UTC
hoog punt: 1412 m @ 13:12:46 UTC
hoogtewinst: 1140 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6984
| |||||||||||||||||||||