10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-06-2024 -- Luc LAMMERANT -- 1298,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Contact DutchMill (XPDR7000), Langen Info (XPDR 7000), NiederRhein (6101)
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/06/2024 Piloot: LUC LAMMERANT Zweefvliegtuig: D-KECA Toestel type: PIK 20E Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75m Logger file: 2024-06-09-LXV-75M-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:21:36 Duurvlucht : 06:14:22 Vrije vlucht : 337.6 km Fasttrack : 68.2 kmh Driehoek : 287.6 km Hoogtewinst : 1182.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°01.009'N 5°31.672'E tijd: 09:13:18 UTC alti: 103 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.576'N 5°30.934'E = 191° 4.6 km van vertrek tijd: 09:20:32 UTC alti: 1047 m Landingspunt pos.: 51°00.778'N 5°31.516'E = 203° 0.5 km van vertrek tijd: 15:34:54 UTC alti: 116 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 06:21:36 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 7.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.456'N 5°30.724'E @ 09:20:56 UTC, 1061 m punt 1: 51°31.408'N 6°29.223'E @ 10:26:48 UTC, 1141 m punt 2: 51°08.488'N 5°43.727'E @ 12:23:26 UTC, 1648 m punt 3: 51°14.742'N 5°02.137'E @ 13:13:16 UTC, 1403 m punt 4: 51°31.810'N 4°47.811'E @ 13:51:16 UTC, 1251 m punt 5: 51°10.831'N 5°32.426'E @ 14:44:02 UTC, 1460 m Finish: 50°56.172'N 5°26.786'E @ 15:21:30 UTC, 1383 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 91.5 km 48° @ 83.3 km/h been 2: 67.8 km 231° @ 34.9 km/h been 3: 49.8 km 284° @ 60.0 km/h been 4: 35.7 km 332° @ 56.4 km/h been 5: 64.8 km 127° @ 73.7 km/h been 6: 28.0 km 194° @ 44.8 km/h Afgelegde afstand: 337.6 km Duur: 06:00:34 Gemiddelde snelheid: 56.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 10.6 km Starthoogte: 1036.0 m Finishhoogte: 1383.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -347 m Totale score afstand: 337.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°14.245'N 5°27.831'E = 350° 24.9 km van vertrek tijd: 12:47:16 UTC alti: 1627 m Finishpunt pos.: 51°07.680'N 5°31.467'E = 359° 12.4 km van vertrek tijd: 14:47:16 UTC alti: 1343 m Grootste afstand in 2 uur: 136.5 km Beste snelheid in 2 uur: 68.2 km/h Hoogteverlies: 284 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 314.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT SUR YON GLD 48°17.433'N 3°15.017'E punt 1: AVALLON 47°30.183'N 3°53.933'E 100.1 km 151° punt 2: PONT SUR YON GLD 48°17.433'N 3°15.017'E 100.1 km 331° punt 3: TROYES BARBE GLD 48°19.300'N 4°01.000'E 57.0 km 86° finish: PONT SUR YON GLD 48°17.433'N 3°15.017'E 57.0 km 267° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1047 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 117.0 km Been 1: 80.6 km Been 2: 90.0 km Totaal: 287.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:20:32 UTC einde: 15:34:54 UTC duur: 06:14:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 659 m @ 10:47:06 UTC hoog punt: 1841 m @ 12:36:08 UTC hoogtewinst: 1182 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:46:12 bearing 16.8° Tweede punt: 15:21:32 bearing 86.3° Totale hoek: 69.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3493 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||