10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-06-2024 -- Koen VANDERPUTTEN -- 1666,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Overboelare sectoren 1 en 2 actief Florennes uitgeluisterd
IGC File gegevens: 200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 08/06/2024 Piloot: KOEN VANDERPUTTEN Zweefvliegtuig: OO-ZVE Toestel type: VENTUS 2CT 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: err Logger file: 2024-06-08-LXV-ERR-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:17:34 Duurvlucht : 06:19:42 Vrije vlucht : 499.9 km Fasttrack : 111.4 kmh Hoogtewinst : 1763.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.431'N 3°51.921'E tijd: 09:50:07 UTC alti: 9 m Ontkoppelpunt pos.: 50°44.107'N 3°51.210'E = 199° 2.6 km van vertrek tijd: 09:53:42 UTC alti: 524 m Landingspunt pos.: 50°45.126'N 3°51.642'E = 210° 0.7 km van vertrek tijd: 18:07:41 UTC alti: 12 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 08:17:34 Motorgebruik aantal keren: 5 totale motortijd: 34.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°44.959'N 3°52.006'E @ 09:57:37 UTC, 568 m punt 1: 50°34.515'N 3°38.758'E @ 10:39:36 UTC, 693 m punt 2: 50°24.754'N 3°50.866'E @ 11:10:21 UTC, 990 m punt 3: 49°54.068'N 2°52.678'E @ 12:14:38 UTC, 661 m punt 4: 49°53.706'N 4°15.911'E @ 13:18:57 UTC, 1109 m punt 5: 50°18.824'N 6°32.315'E @ 14:50:21 UTC, 2134 m Finish: 50°16.389'N 5°13.748'E @ 16:12:18 UTC, 592 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.9 km 219° @ 35.5 km/h been 2: 23.1 km 142° @ 45.0 km/h been 3: 89.7 km 231° @ 83.7 km/h been 4: 99.7 km 90° @ 93.0 km/h been 5: 169.2 km 73° @ 111.0 km/h been 6: 93.4 km 268° @ 68.4 km/h Afgelegde afstand: 499.9 km Duur: 06:14:41 Gemiddelde snelheid: 80.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 110.7 km Starthoogte: 510.0 m Finishhoogte: 592.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -82 m Totale score afstand: 499.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°53.664'N 3°19.128'E = 202° 103.6 km van vertrek tijd: 12:36:25 UTC alti: 1020 m Finishpunt pos.: 50°16.989'N 6°20.537'E = 106° 183.4 km van vertrek tijd: 14:36:25 UTC alti: 1204 m Grootste afstand in 2 uur: 222.8 km Beste snelheid in 2 uur: 111.4 km/h Hoogteverlies: -184 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 178.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 71.8 km 119° punt 2: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E 15.5 km 221° punt 3: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 77.2 km 313° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 14.4 km 90° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 514 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:55:02 UTC einde: 16:14:44 UTC duur: 06:19:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 407 m @ 10:53:31 UTC hoog punt: 2170 m @ 14:51:06 UTC hoogtewinst: 1763 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:57:41 bearing 249.0° Tweede punt: 14:50:15 bearing 113.4° Totale hoek: -135.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 4224 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||