CHARRON 2024 Challenge
10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-07-2024 -- Jelle VANDEBEECK -- 1076,6 punten
Scoring versie: 24.02
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/07/2024
Piloot: JELLE VANDEBEECK
Zweefvliegtuig: PH-1298
Toestel type: ASW 24 WL Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aml
Logger file: 2024-07-30-LXV-AML-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:50:54
Duurvlucht : 03:47:20
Vrije vlucht : 265.1 km
Fasttrack : 83.2 kmh
Opgegeven proef: 253.8 km
Driehoek : 184.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 49°23.456'N 14°42.515'E
tijd: 10:40:28 UTC
alti: 340 m
Ontkoppelpunt
pos.: 49°21.798'N 14°40.456'E = 219° 4.0 km van vertrek
tijd: 10:44:02 UTC
alti: 963 m
Landingspunt
pos.: 49°23.486'N 14°42.518'E = 4° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:31:22 UTC
alti: 359 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:50:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 49°22.406'N 14°39.838'E @ 10:46:02 UTC, 1030 m
punt 1: 48°58.954'N 15°21.062'E @ 12:02:15 UTC, 1188 m
punt 2: 49°14.384'N 15°13.553'E @ 12:26:13 UTC, 1272 m
punt 3: 49°30.330'N 15°16.202'E @ 12:51:27 UTC, 677 m
punt 4: 49°40.484'N 15°08.713'E @ 13:11:55 UTC, 1158 m
punt 5: 49°01.650'N 14°59.047'E @ 14:04:59 UTC, 1286 m
Finish: 49°23.486'N 14°42.518'E @ 14:31:22 UTC, 359 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 66.3 km 131° @ 52.2 km/h
been 2: 30.0 km 342° @ 75.2 km/h
been 3: 29.7 km 6° @ 70.7 km/h
been 4: 20.9 km 334° @ 61.2 km/h
been 5: 72.9 km 189° @ 82.5 km/h
been 6: 45.2 km 334° @ 102.7 km/h
Afgelegde afstand: 265.1 km
Duur: 03:45:20
Gemiddelde snelheid: 70.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km
Starthoogte: 963.0 m
Finishhoogte: 359.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 604 m
Totale score afstand: 265.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 49°15.373'N 15°14.167'E = 111° 41.2 km van vertrek
tijd: 12:29:31 UTC
alti: 1309 m
Finishpunt
pos.: 49°22.899'N 14°41.457'E = 231° 1.6 km van vertrek
tijd: 14:29:31 UTC
alti: 577 m
Grootste afstand in 2 uur: 166.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 83.2 km/h
Hoogteverlies: 732 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 256.8 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 007SPKOSICE 49°19.600'N 14°45.100'E
punt 1: 132FRATRES 48°58.800'N 15°20.850'E 58.1 km 131°
punt 2: 643ZELIVKA 49°40.683'N 15°08.883'E 79.0 km 350°
punt 3: 180HOMOLKA 49°01.433'N 14°58.983'E 73.7 km 189°
finish: 001SPTABOR 49°23.650'N 14°42.167'E 46.0 km 334°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 007SPKOSICE @ 10:56:07 UTC, 1148 m
punt 1: 132FRATRES @ 12:02:18 UTC, 1188 m : 57.6 km 52.2 km/h
punt 2: 643ZELIVKA @ 13:11:52 UTC, 1162 m : 78.0 km 67.3 km/h
punt 3: 180HOMOLKA @ 14:05:00 UTC, 1287 m : 72.7 km 82.1 km/h
finish: 001SPTABOR @ 14:31:22 UTC, 359 m : 45.5 km 103.5 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 253.8 km
Duur van de proef: 03:35:15
Gemiddelde snelheid: 70.7 km/h
Start hoogte: 963 m
Hoogte passeren start: 1148 m
Hoogte passeren finish: 359 m
Hoogteverlies over proef: 604 m
Totale score afstand: 253.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 78.4 km
Been 1: 51.5 km
Been 2: 54.2 km
Totaal: 184.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:44:02 UTC
einde: 14:31:22 UTC
duur: 03:47:20
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 644 m @ 12:52:36 UTC
hoog punt: 1633 m @ 13:25:43 UTC
hoogtewinst: 989 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 17843
| |||||||||||||||||||||