10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-08-2024 -- Geert DE PALMENAER -- 1312,7 punten
![]() ![]()
200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/08/2024 Piloot: GEERT DE PALMENAER Zweefvliegtuig: OO-ZLE Toestel type: VENTUS 2CM Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: qgl Logger file: 2024-08-18-LXV-QGL-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 407 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:28:53 Duurvlucht : 06:02:39 Vrije vlucht : 393.8 km Fasttrack : 90.9 kmh Opgegeven proef: 116.6 km Hoogtewinst : 1194.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.052'N 3°51.604'E tijd: 09:45:59 UTC alti: 14 m Ontkoppelpunt pos.: 50°44.560'N 3°53.087'E = 118° 2.0 km van vertrek tijd: 09:52:21 UTC alti: 796 m Landingspunt pos.: 50°45.268'N 3°51.812'E = 31° 0.5 km van vertrek tijd: 16:14:52 UTC alti: -10 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 06:28:53 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 10.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°44.560'N 3°53.087'E @ 09:52:21 UTC, 796 m punt 1: 50°50.623'N 2°08.751'E @ 12:38:20 UTC, 1012 m punt 2: 50°02.937'N 2°17.139'E @ 13:42:22 UTC, 951 m punt 3: 50°01.054'N 2°44.952'E @ 14:12:02 UTC, 1339 m punt 4: 49°47.428'N 3°12.909'E @ 14:33:30 UTC, 1270 m punt 5: 49°54.350'N 3°32.298'E @ 14:49:36 UTC, 1137 m Finish: 50°37.323'N 3°37.252'E @ 15:55:00 UTC, 417 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 123.1 km 276° @ 44.5 km/h been 2: 89.0 km 174° @ 83.4 km/h been 3: 33.4 km 96° @ 67.5 km/h been 4: 41.9 km 127° @ 117.2 km/h been 5: 26.5 km 61° @ 98.9 km/h been 6: 79.9 km 4° @ 73.3 km/h Afgelegde afstand: 393.8 km Duur: 06:02:39 Gemiddelde snelheid: 65.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 22.2 km Starthoogte: 796.0 m Finishhoogte: 417.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 379 m Totale score afstand: 393.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°40.743'N 2°09.475'E = 267° 120.5 km van vertrek tijd: 12:53:52 UTC alti: 1155 m Finishpunt pos.: 49°58.923'N 3°35.251'E = 193° 87.7 km van vertrek tijd: 14:53:52 UTC alti: 832 m Grootste afstand in 2 uur: 181.8 km Beste snelheid in 2 uur: 90.9 km/h Hoogteverlies: 323 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 590.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: OVERBOELARE 50°45.216'N 3°51.767'E punt 1: GUISCARD 49°39.528'N 3°02.950'E 134.9 km 206° punt 2: AVESNES LE COMPTE CENTRE 50°16.680'N 2°31.795'E 78.3 km 332° punt 3: RP IPNOB 49°35.730'N 3°33.000'E 105.5 km 136° punt 4: WIZERN 50°42.216'N 2°12.483'E 156.2 km 323° finish: OVERBOELARE 50°45.184'N 3°50.916'E 116.0 km 87° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: OVERBOELARE @ 09:54:01 UTC, 607 m punt 1: GUISCARD niet gerond afbreekpunt: 49°48.274'N 3°10.059'E @ 14:30:12 UTC, 1160 m : 116.6 km 25.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 116.6 km Duur van de proef: 04:36:11 Gemiddelde snelheid: 25.3 km/h Start hoogte: 607 m Hoogte passeren start: 607 m Hoogte aan break-punt: 1160 m Hoogteverlies over proef: -553 m Totale score afstand: 116.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:52:21 UTC einde: 15:55:00 UTC duur: 06:02:39 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 299 m @ 12:00:11 UTC hoog punt: 1493 m @ 15:27:20 UTC hoogtewinst: 1194 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:38:12 bearing 268.7° Tweede punt: 14:49:36 bearing 211.6° Totale hoek: -57.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 3745
| |||||||||||||||||||||