CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-10-2024 -- Pieter DAEMS -- 590,6 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/10/2024
Piloot: PIETER DAEMS
Zweefvliegtuig: D-KWHB
Toestel type: ASH 26 Klasse: 18 METER
Logger type: Flarm s/n: 8nl
Logger file: 2024-10-27-FLA-8NL-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 474
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:11:29
Duurvlucht : 03:04:06
Vrije vlucht : 175.7 km
Fasttrack : 90.1 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°11.001'N 5°13.697'E
tijd: 11:22:48 UTC
alti: -49 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.415'N 5°11.838'E = 243° 2.4 km van vertrek
tijd: 11:30:11 UTC
alti: 994 m
Landingspunt
pos.: 51°10.789'N 5°13.006'E = 244° 0.9 km van vertrek
tijd: 14:34:17 UTC
alti: -59 m
Afstand take-off tot landing: 0.9
Totale vluchtduur: 03:11:29
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 7.4 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°11.782'N 5°23.787'E @ 11:58:38 UTC, 573 m
punt 1: 51°09.387'N 4°51.624'E @ 13:00:26 UTC, 556 m
punt 2: 51°12.340'N 5°21.754'E @ 13:24:29 UTC, 560 m
punt 3: 51°10.381'N 4°49.946'E @ 13:47:58 UTC, 623 m
punt 4: 51°09.453'N 5°24.696'E @ 14:12:13 UTC, 697 m
Finish: 51°08.891'N 5°03.632'E @ 14:26:25 UTC, 516 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.7 km 263° @ 36.6 km/h
been 2: 35.5 km 81° @ 88.7 km/h
been 3: 37.2 km 265° @ 95.1 km/h
been 4: 40.5 km 92° @ 100.3 km/h
been 5: 24.6 km 268° @ 103.9 km/h
Afgelegde afstand: 175.7 km
Duur: 02:27:47
Gemiddelde snelheid: 71.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 11.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.4 km
Starthoogte: 421.0 m
Finishhoogte: 516.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -95 m
Totale score afstand: 175.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°11.213'N 5°17.882'E = 85° 4.9 km van vertrek
tijd: 12:37:25 UTC
alti: 429 m
Finishpunt
pos.: 51°10.789'N 5°13.006'E = 244° 0.9 km van vertrek
tijd: 14:34:17 UTC
alti: -59 m
Grootste afstand in 2 uur: 180.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 90.1 km/h
Hoogteverlies: 488 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 459.6 km GELDIG
vertrek: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E
start: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: 122VEL 50°52.217'N 5°37.483'E 44.7 km 141°
punt 2: 077MEG 51°29.240'N 4°44.200'E 92.6 km 318°
punt 3: 122VEL 50°52.217'N 5°37.483'E 92.6 km 138°
punt 4: 077MEG 51°29.240'N 4°44.200'E 92.6 km 318°
punt 5: 122VEL 50°52.217'N 5°37.483'E 92.6 km 138°
finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 44.7 km 321°
landing: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1EBKH @ 13:32:18 UTC, 583 m
punt 1: 122VEL niet gerond
afbreekpunt: 51°09.393'N 5°24.629'E @ 14:12:09 UTC, 693 m : 9.5 km 14.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 9.5 km
Duur van de proef: 00:39:51
Gemiddelde snelheid: 14.3 km/h
Start hoogte: 360 m
Hoogte passeren start: 583 m
Hoogte aan break-punt: 693 m
Hoogteverlies over proef: -333 m
Totale score afstand: 9.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:30:11 UTC
einde: 14:34:17 UTC
duur: 03:04:06
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 360 m @ 12:38:54 UTC
hoog punt: 697 m @ 14:12:11 UTC
hoogtewinst: 337 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:47:56 bearing 38.7°
Tweede punt: 14:12:09 bearing 66.0°
Totale hoek: 27.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 7679
| |||||||||||||||||||||