CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-01-2025 -- Wim AKKERMANS & JELLE VANDEBEECK -- 3373,5 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/01/2025
Piloot: WIM AKKERMANS
Zweefvliegtuig: D-KOPS
Toestel type: ARCUS M Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ax1
Logger file: 2025-01-16-LXV-AX1-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:28:02
Duurvlucht : 08:19:35
Vrije vlucht : 1002.2 km
Fasttrack : 149.9 kmh
Opgegeven proef: 899.6 km
Driehoek : 434.7 km
Hoogtewinst : 2947.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 23°19.883'S 17°56.260'E
tijd: 09:26:11 UTC
alti: 1335 m
Ontkoppelpunt
pos.: 23°20.762'S 17°56.382'E = 173° 1.6 km van vertrek
tijd: 09:34:37 UTC
alti: 1978 m
Landingspunt
pos.: 23°19.604'S 17°57.015'E = 68° 1.4 km van vertrek
tijd: 17:54:13 UTC
alti: 1360 m
Afstand take-off tot landing: 1.4
Totale vluchtduur: 08:28:02
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 8.4 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 23°20.789'S 17°55.927'E @ 09:37:02 UTC, 1910 m
punt 1: 22°44.388'S 20°40.118'E @ 12:35:29 UTC, 3137 m
punt 2: 22°32.257'S 20°46.642'E @ 12:48:15 UTC, 3563 m
punt 3: 24°30.718'S 17°11.120'E @ 15:48:41 UTC, 3579 m
punt 4: 23°28.244'S 18°19.683'E @ 17:12:44 UTC, 3894 m
punt 5: 23°29.671'S 18°33.464'E @ 17:20:41 UTC, 3457 m
Finish: 23°19.263'S 17°51.268'E @ 17:48:59 UTC, 1824 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 288.4 km 77° @ 97.0 km/h
been 2: 25.0 km 26° @ 117.6 km/h
been 3: 427.0 km 238° @ 142.0 km/h
been 4: 163.8 km 45° @ 116.9 km/h
been 5: 23.6 km 96° @ 178.2 km/h
been 6: 74.4 km 285° @ 157.7 km/h
Afgelegde afstand: 1002.2 km
Duur: 08:11:57
Gemiddelde snelheid: 122.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.6 km
Starthoogte: 1894.0 m
Finishhoogte: 1824.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 70 m
Totale score afstand: 1002.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 22°56.264'S 20°16.650'E = 80° 243.6 km van vertrek
tijd: 13:16:42 UTC
alti: 3324 m
Finishpunt
pos.: 24°09.804'S 17°39.535'E = 197° 96.4 km van vertrek
tijd: 15:16:42 UTC
alti: 2320 m
Grootste afstand in 2 uur: 299.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 149.9 km/h
Hoogteverlies: 1004 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 1005.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KIRIPOTIB 23°20.081'S 17°56.502'E
punt 1: TURNPOINT 1 22°32.283'S 20°46.566'E 303.8 km 74°
punt 2: MALTAHOEHE 9 KAL LANDING SITE 24°30.654'S 17°11.287'E 426.6 km 238°
punt 3: TURNPOINT 2 23°33.942'S 18°44.315'E 189.3 km 57°
finish: KIRIPOTIB 23°20.081'S 17°56.502'E 85.3 km 287°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: KIRIPOTIB @ 09:49:40 UTC, 2275 m
punt 1: TURNPOINT 1 @ 12:48:19 UTC, 3541 m : 303.8 km 102.0 km/h
punt 2: MALTAHOEHE 9 KAL LANDING SITE @ 15:48:44 UTC, 3565 m : 426.6 km 141.9 km/h
punt 3: TURNPOINT 2 niet gerond
afbreekpunt: 23°29.691'S 18°33.456'E @ 17:20:40 UTC, 3457 m : 169.2 km 110.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 899.6 km
Duur van de proef: 07:31:00
Gemiddelde snelheid: 119.7 km/h
Start hoogte: 1611 m
Hoogte passeren start: 2275 m
Hoogte aan break-punt: 3457 m
Hoogteverlies over proef: -1846 m
Totale score afstand: 899.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 191.2 km
Been 1: 121.7 km
Been 2: 121.7 km
Totaal: 434.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:34:37 UTC
einde: 17:54:12 UTC
duur: 08:19:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 1611 m @ 09:41:14 UTC
hoog punt: 4558 m @ 16:15:54 UTC
hoogtewinst: 2947 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 23866
| |||||||||||||||||||||