03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-03-2025 -- Albert MOORS -- 70,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/03/2025 Piloot: MOORS ALBERT Zweefvliegtuig: PH-1704 Toestel type: VENTUS 2CXM Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b2h Logger file: 2025-03-14-LXV-B2H-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:41:12 Duurvlucht : 01:24:59 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.744'N 5°31.516'E tijd: 11:19:56 UTC alti: 117 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.170'N 5°30.936'E = 188° 4.8 km van vertrek tijd: 11:25:35 UTC alti: 732 m Landingspunt pos.: 51°00.743'N 5°31.494'E = 266° 0.0 km van vertrek tijd: 13:01:08 UTC alti: 109 m Afstand take-off tot landing: 0.0 Totale vluchtduur: 01:41:12 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 7.6 min OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 298.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.583'E punt 1: VENLO GLD 51°21.833'N 6°12.900'E 61.8 km 51° punt 2: BORKENBERGE 51°46.800'N 7°17.283'E 87.6 km 58° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.583'E 149.2 km 236° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK ZWARTBERG @ 11:31:36 UTC, 992 m punt 1: VENLO GLD niet gerond afbreekpunt: 51°00.512'N 5°40.003'E @ 12:04:28 UTC, 775 m : 6.8 km 12.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 6.8 km Duur van de proef: 00:32:52 Gemiddelde snelheid: 12.3 km/h Start hoogte: 666 m Hoogte passeren start: 992 m Hoogte aan break-punt: 775 m Hoogteverlies over proef: -109 m Totale score afstand: 6.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:25:35 UTC einde: 12:50:34 UTC duur: 01:24:59 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 427 m @ 11:46:24 UTC hoog punt: 802 m @ 11:59:16 UTC hoogtewinst: 375 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 786
| |||||||||||||||||||||