CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-03-2025 -- Wim REYNDERS -- 826,8 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/03/2025
Piloot: WIM REYNDERS
Zweefvliegtuig: D-4860
Toestel type: SZD 55 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: 2bs
Logger file: 2025-03-16-FLA-2BS-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:49:39
Duurvlucht : 03:47:35
Vrije vlucht : 219.1 km
Fasttrack : 66.8 kmh
Driehoek : 123.3 km
Hoogtewinst : 1052.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZR Zoersel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°15.956'N 4°45.384'E
tijd: 12:07:32 UTC
alti: -58 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°15.956'N 4°45.384'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 12:07:32 UTC
alti: -58 m
Landingspunt
pos.: 51°15.985'N 4°45.321'E = 306° 0.1 km van vertrek
tijd: 15:57:11 UTC
alti: -54 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 03:49:39
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°15.979'N 4°44.534'E @ 12:13:28 UTC, 663 m
punt 1: 51°22.808'N 4°58.927'E @ 12:35:28 UTC, 707 m
punt 2: 51°07.568'N 5°13.306'E @ 13:07:48 UTC, 1129 m
punt 3: 51°27.509'N 4°53.819'E @ 14:05:53 UTC, 1026 m
punt 4: 51°19.217'N 4°30.213'E @ 14:32:39 UTC, 1149 m
punt 5: 51°08.947'N 5°13.558'E @ 15:22:23 UTC, 772 m
Finish: 51°16.012'N 4°44.239'E @ 15:56:03 UTC, 100 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.0 km 53° @ 57.2 km/h
been 2: 32.8 km 149° @ 60.9 km/h
been 3: 43.4 km 329° @ 44.8 km/h
been 4: 31.4 km 241° @ 70.4 km/h
been 5: 53.9 km 110° @ 65.1 km/h
been 6: 36.6 km 291° @ 65.2 km/h
Afgelegde afstand: 219.1 km
Duur: 03:42:35
Gemiddelde snelheid: 59.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Starthoogte: 321.0 m
Finishhoogte: 100.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 221 m
Totale score afstand: 219.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°21.804'N 5°01.502'E = 60° 21.6 km van vertrek
tijd: 13:53:05 UTC
alti: 1059 m
Finishpunt
pos.: 51°15.751'N 4°45.911'E = 122° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:53:07 UTC
alti: 407 m
Grootste afstand in 2 uur: 133.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 66.8 km/h
Hoogteverlies: 652 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 270.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LAMOTTCAIR 44°19.518'N 6°01.848'E
punt 1: JAUSIER 44°25.450'N 6°44.083'E 57.2 km 79°
punt 2: ASPRESBUEC 44°31.100'N 5°44.133'E 80.2 km 278°
punt 3: MONTDANCRE 44°42.100'N 6°35.983'E 71.6 km 73°
finish: LAMOTTCAIR 44°19.518'N 6°01.848'E 61.6 km 227°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 321 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 34.5 km
Been 1: 34.5 km
Been 2: 54.2 km
Totaal: 123.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:09:36 UTC
einde: 15:57:11 UTC
duur: 03:47:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 321 m @ 12:09:36 UTC
hoog punt: 1373 m @ 13:17:25 UTC
hoogtewinst: 1052 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:07:44 bearing 63.9°
Tweede punt: 14:32:39 bearing 1.6°
Totale hoek: -62.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 3260
| |||||||||||||||||||||