BERICHT VAN DE JURY

03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

15-03-2025 -- Tom SEGERS & DANNY VERHEYEN -- 225,9 punten

Database gegevens:

Datum: 15-03-2025 Type proef: HW
Toestel: G 103 Twin 2 Immatriculatie: OO-YES
Handicapfactor: 92 Klasse: Club
Piloot: Tom SEGERS Club: ALB
Hoogtewinst: 1039 m Score: 225,9 pt
Vertrekpunt: EBZH Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot: DANNY VERHEYEN
Status Proef: Wacht op validatie IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:
(oudie stond nog met verkeerd toestel en immatriculatie)

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt

Blog/fotos:
Igc-file: 2025-03-15-NAV-98Z-01.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 15-03-2025
Weerkaart: Weerkaart van 15-03-2025



IGC File gegevens:

Scoring versie: 24.03

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   15/03/2025
Piloot:         TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZPM
Toestel type:   LS 4    Klasse: CLUB
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 98z
Logger file:    2025-03-15-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 02:02:37
Duurvlucht     : 01:59:22
Hoogtewinst    : 1039.0 m

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBZH  Hasselt        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 50°58.241'N   5°22.153'E
    tijd: 13:16:31 UTC
    alti: -10 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 50°58.499'N   5°23.884'E =  77° 2.1 km van vertrek
    tijd: 13:19:46 UTC
    alti: 607 m
Landingspunt 
    pos.: 50°58.235'N   5°22.308'E =  94° 0.2 km van vertrek
    tijd: 15:19:08 UTC
    alti: -8 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 02:02:37
Motorgebruik
    aantal keren: 0

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 314.6 km  GELDIG
    vertrek:                   0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   FORD GENK        50°55.410'N   5°30.380'E
    punt 1:  WEELDE 25        51°24.860'N   5°02.230'E    63.7 km 329°
    punt 2:  BRASSCHAAT       51°20.450'N   4°30.250'E    38.0 km 258°
    punt 3:  POINT_1          51°14.702'N   5°21.224'E    60.2 km 100°
    punt 4:  HANNUT           50°40.330'N   5°04.740'E    66.6 km 197°
    punt 5:  POINT_2          51°03.923'N   5°41.513'E    61.4 km  44°
    finish:  HASSELT KIEWIT   50°58.200'N   5°22.500'E    24.6 km 245°
    landing:                   0°00.000'N   0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        0.0 km
Duur van de proef:        00:00:00
Gemiddelde snelheid:      0.0 km/h
Start hoogte:             0 m
Hoogte passeren start:    607 m
Hoogte aan break-punt:    0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand:     0.0 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 13:19:46 UTC
    einde: 15:19:08 UTC
    duur:  01:59:22

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     189 m @ 14:21:18 UTC
    hoog punt:    1228 m @ 14:53:04 UTC
    hoogtewinst:  1039 m

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 335

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2025 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs