03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-03-2025 -- Tom SEGERS & PIETER STEURBAUT -- 206,1 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/03/2025 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-YEJ Toestel type: GROB TWIN 2 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2025-03-16-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 00:43:32 Duurvlucht : 00:42:52 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.055'E tijd: 13:09:12 UTC alti: -40 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.267'N 5°22.831'E = 86° 0.9 km van vertrek tijd: 13:09:52 UTC alti: 365 m Landingspunt pos.: 50°58.237'N 5°22.267'E = 89° 0.2 km van vertrek tijd: 13:52:44 UTC alti: -38 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 00:43:32 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 314.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 63.7 km 329° punt 2: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 38.0 km 258° punt 3: POINT_1 51°14.702'N 5°21.224'E 60.2 km 100° punt 4: HANNUT 50°40.330'N 5°04.740'E 66.6 km 197° punt 5: POINT_2 51°03.923'N 5°41.513'E 61.4 km 44° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 24.6 km 245° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 365 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:09:52 UTC einde: 13:52:44 UTC duur: 00:42:52 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 363 m @ 13:10:30 UTC hoog punt: 1311 m @ 13:40:14 UTC hoogtewinst: 948 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 295
| |||||||||||||||||||||