CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-03-2025 -- Tom SEGERS & PIETER STEURBAUT -- 206,1 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 16/03/2025
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-YEJ
Toestel type: GROB TWIN 2 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2025-03-16-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:43:32
Duurvlucht : 00:42:52
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.055'E
tijd: 13:09:12 UTC
alti: -40 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.267'N 5°22.831'E = 86° 0.9 km van vertrek
tijd: 13:09:52 UTC
alti: 365 m
Landingspunt
pos.: 50°58.237'N 5°22.267'E = 89° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:52:44 UTC
alti: -38 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 00:43:32
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 314.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 63.7 km 329°
punt 2: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 38.0 km 258°
punt 3: POINT_1 51°14.702'N 5°21.224'E 60.2 km 100°
punt 4: HANNUT 50°40.330'N 5°04.740'E 66.6 km 197°
punt 5: POINT_2 51°03.923'N 5°41.513'E 61.4 km 44°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 24.6 km 245°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 365 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:09:52 UTC
einde: 13:52:44 UTC
duur: 00:42:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 363 m @ 13:10:30 UTC
hoog punt: 1311 m @ 13:40:14 UTC
hoogtewinst: 948 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 295
| |||||||||||||||||||||