03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-03-2025 -- Tom SEGERS -- 216,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/03/2025 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-ZPM Toestel type: LS4 Klasse: STANDARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2025-03-16-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:20:40 Duurvlucht : 01:20:00 Hoogtewinst : 1123.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.231'N 5°22.064'E tijd: 15:50:00 UTC alti: -36 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.264'N 5°22.787'E = 86° 0.8 km van vertrek tijd: 15:50:40 UTC alti: 440 m Landingspunt pos.: 50°58.225'N 5°22.780'E = 91° 0.8 km van vertrek tijd: 17:10:40 UTC alti: -40 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 01:20:40 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 314.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 63.7 km 329° punt 2: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 38.0 km 258° punt 3: POINT_1 51°14.702'N 5°21.224'E 60.2 km 100° punt 4: HANNUT 50°40.330'N 5°04.740'E 66.6 km 197° punt 5: POINT_2 51°03.923'N 5°41.513'E 61.4 km 44° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 24.6 km 245° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 440 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 15:50:40 UTC einde: 17:10:40 UTC duur: 01:20:00 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 260 m @ 16:02:50 UTC hoog punt: 1383 m @ 16:23:04 UTC hoogtewinst: 1123 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 299
| |||||||||||||||||||||