03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-03-2025 -- Filip Ceelen -- 964,4 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/03/2025 Piloot: FILIP CEELEN Zweefvliegtuig: OO-ZPM Toestel type: LS4 Klasse: STANDAARD Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 9aq Logger file: 2025-03-29-NAV-9AQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:39:40 Duurvlucht : 03:36:44 Vrije vlucht : 206.9 km Fasttrack : 78.3 kmh Opgegeven proef: 200.6 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.248'N 5°22.814'E tijd: 11:53:45 UTC alti: -37 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.904'N 5°22.355'E = 350° 3.1 km van vertrek tijd: 11:56:41 UTC alti: 603 m Landingspunt pos.: 50°58.243'N 5°22.634'E = 267° 0.2 km van vertrek tijd: 15:33:25 UTC alti: -39 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 03:39:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.385'N 5°22.883'E @ 12:07:45 UTC, 1124 m punt 1: 51°13.673'N 5°07.071'E @ 12:53:26 UTC, 801 m punt 2: 51°24.185'N 4°45.116'E @ 13:48:41 UTC, 815 m punt 3: 51°06.917'N 5°11.382'E @ 14:19:35 UTC, 987 m punt 4: 50°55.829'N 5°32.492'E @ 14:41:52 UTC, 1350 m punt 5: 51°09.386'N 5°08.858'E @ 15:15:51 UTC, 847 m Finish: 50°57.769'N 5°23.167'E @ 15:29:49 UTC, 333 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 33.8 km 327° @ 44.4 km/h been 2: 32.1 km 308° @ 34.9 km/h been 3: 44.3 km 136° @ 85.9 km/h been 4: 32.1 km 130° @ 86.5 km/h been 5: 37.3 km 313° @ 65.9 km/h been 6: 27.3 km 142° @ 117.1 km/h Afgelegde afstand: 206.9 km Duur: 03:22:04 Gemiddelde snelheid: 61.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 492.0 m Finishhoogte: 333.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 159 m Totale score afstand: 206.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°19.541'N 4°53.490'E = 319° 52.2 km van vertrek tijd: 13:31:23 UTC alti: 983 m Finishpunt pos.: 50°58.860'N 5°21.691'E = 311° 1.7 km van vertrek tijd: 15:31:25 UTC alti: 178 m Grootste afstand in 2 uur: 156.6 km Beste snelheid in 2 uur: 78.3 km/h Hoogteverlies: 805 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 200.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 64.4 km 319° punt 2: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 74.4 km 135° punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 35.9 km 316° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 12:07:49 UTC, 1125 m punt 1: HOOGSTRATEN @ 13:48:24 UTC, 823 m : 64.4 km 38.4 km/h punt 2: FORD GENK @ 14:39:10 UTC, 1061 m : 74.4 km 88.0 km/h punt 3: HOOLST @ 15:15:50 UTC, 849 m : 35.9 km 58.7 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 15:28:41 UTC, 405 m : 25.9 km 121.1 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 200.6 km Duur van de proef: 03:20:52 Gemiddelde snelheid: 59.9 km/h Start hoogte: 492 m Hoogte passeren start: 1125 m Hoogte passeren finish: 405 m Hoogteverlies over proef: 87 m Totale score afstand: 200.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:56:41 UTC einde: 15:33:25 UTC duur: 03:36:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 492 m @ 11:59:02 UTC hoog punt: 1432 m @ 14:35:44 UTC hoogtewinst: 940 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:48:44 bearing 18.4° Tweede punt: 14:39:04 bearing 87.8° Totale hoek: 69.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2771
| |||||||||||||||||||||