CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-03-2025 -- Filip Ceelen -- 964,4 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/03/2025
Piloot: FILIP CEELEN
Zweefvliegtuig: OO-ZPM
Toestel type: LS4 Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 9aq
Logger file: 2025-03-29-NAV-9AQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:39:40
Duurvlucht : 03:36:44
Vrije vlucht : 206.9 km
Fasttrack : 78.3 kmh
Opgegeven proef: 200.6 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.248'N 5°22.814'E
tijd: 11:53:45 UTC
alti: -37 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.904'N 5°22.355'E = 350° 3.1 km van vertrek
tijd: 11:56:41 UTC
alti: 603 m
Landingspunt
pos.: 50°58.243'N 5°22.634'E = 267° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:33:25 UTC
alti: -39 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 03:39:40
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.385'N 5°22.883'E @ 12:07:45 UTC, 1124 m
punt 1: 51°13.673'N 5°07.071'E @ 12:53:26 UTC, 801 m
punt 2: 51°24.185'N 4°45.116'E @ 13:48:41 UTC, 815 m
punt 3: 51°06.917'N 5°11.382'E @ 14:19:35 UTC, 987 m
punt 4: 50°55.829'N 5°32.492'E @ 14:41:52 UTC, 1350 m
punt 5: 51°09.386'N 5°08.858'E @ 15:15:51 UTC, 847 m
Finish: 50°57.769'N 5°23.167'E @ 15:29:49 UTC, 333 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 33.8 km 327° @ 44.4 km/h
been 2: 32.1 km 308° @ 34.9 km/h
been 3: 44.3 km 136° @ 85.9 km/h
been 4: 32.1 km 130° @ 86.5 km/h
been 5: 37.3 km 313° @ 65.9 km/h
been 6: 27.3 km 142° @ 117.1 km/h
Afgelegde afstand: 206.9 km
Duur: 03:22:04
Gemiddelde snelheid: 61.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 492.0 m
Finishhoogte: 333.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 159 m
Totale score afstand: 206.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.541'N 4°53.490'E = 319° 52.2 km van vertrek
tijd: 13:31:23 UTC
alti: 983 m
Finishpunt
pos.: 50°58.860'N 5°21.691'E = 311° 1.7 km van vertrek
tijd: 15:31:25 UTC
alti: 178 m
Grootste afstand in 2 uur: 156.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 78.3 km/h
Hoogteverlies: 805 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 200.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 64.4 km 319°
punt 2: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 74.4 km 135°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 35.9 km 316°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 25.9 km 142°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 12:07:49 UTC, 1125 m
punt 1: HOOGSTRATEN @ 13:48:24 UTC, 823 m : 64.4 km 38.4 km/h
punt 2: FORD GENK @ 14:39:10 UTC, 1061 m : 74.4 km 88.0 km/h
punt 3: HOOLST @ 15:15:50 UTC, 849 m : 35.9 km 58.7 km/h
finish: HASSELT KIEWIT @ 15:28:41 UTC, 405 m : 25.9 km 121.1 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 200.6 km
Duur van de proef: 03:20:52
Gemiddelde snelheid: 59.9 km/h
Start hoogte: 492 m
Hoogte passeren start: 1125 m
Hoogte passeren finish: 405 m
Hoogteverlies over proef: 87 m
Totale score afstand: 200.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:56:41 UTC
einde: 15:33:25 UTC
duur: 03:36:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 492 m @ 11:59:02 UTC
hoog punt: 1432 m @ 14:35:44 UTC
hoogtewinst: 940 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:48:44 bearing 18.4°
Tweede punt: 14:39:04 bearing 87.8°
Totale hoek: 69.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2771
| |||||||||||||||||||||