CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-03-2025 -- Pavel CIOROGARIU -- 1552,4 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/03/2025
Piloot: CIOROGARIU PAVEL
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC15M Klasse: 15-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: h4n
Logger file: 2025-03-29-NAV-H4N-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:25:47
Duurvlucht : 05:22:18
Vrije vlucht : 430.8 km
Fasttrack : 100.6 kmh
Driehoek : 229.1 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.257'N 5°22.812'E
tijd: 11:46:14 UTC
alti: -34 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.762'N 5°21.326'E = 328° 3.3 km van vertrek
tijd: 11:49:43 UTC
alti: 619 m
Landingspunt
pos.: 50°58.246'N 5°22.662'E = 263° 0.2 km van vertrek
tijd: 17:12:01 UTC
alti: -36 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 05:25:47
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.893'N 5°21.393'E @ 11:55:53 UTC, 1099 m
punt 1: 51°39.397'N 6°50.576'E @ 13:29:58 UTC, 1207 m
punt 2: 51°00.112'N 5°23.087'E @ 14:59:38 UTC, 948 m
punt 3: 51°21.320'N 4°58.995'E @ 15:36:16 UTC, 874 m
punt 4: 50°51.460'N 5°26.910'E @ 16:09:56 UTC, 1233 m
punt 5: 51°07.955'N 5°12.802'E @ 16:29:36 UTC, 1031 m
Finish: 50°53.382'N 5°24.850'E @ 16:44:21 UTC, 731 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 128.0 km 53° @ 81.6 km/h
been 2: 125.0 km 235° @ 83.7 km/h
been 3: 48.3 km 325° @ 79.1 km/h
been 4: 64.2 km 149° @ 114.5 km/h
been 5: 34.8 km 332° @ 106.0 km/h
been 6: 30.5 km 152° @ 124.0 km/h
Afgelegde afstand: 430.8 km
Duur: 04:48:28
Gemiddelde snelheid: 89.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.3 km
Starthoogte: 619.0 m
Finishhoogte: 731.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -112 m
Totale score afstand: 430.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°10.336'N 5°34.689'E = 32° 26.3 km van vertrek
tijd: 14:44:23 UTC
alti: 1223 m
Finishpunt
pos.: 50°53.431'N 5°24.954'E = 164° 9.3 km van vertrek
tijd: 16:44:26 UTC
alti: 714 m
Grootste afstand in 2 uur: 201.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 100.6 km/h
Hoogteverlies: 509 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 283.0 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E
punt 1: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 34.3 km 314°
punt 2: DRUNEN 51°41.950'N 5°09.950'E 43.3 km 40°
punt 3: KRANENBURG 51°48.000'N 6°01.400'E 60.3 km 79°
punt 4: WAALWIJK 51°41.610'N 5°02.990'E 68.3 km 260°
punt 5: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E 40.6 km 202°
finish: LOMMEL KERK 51°13.870'N 5°18.500'E 36.3 km 112°
landing: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: MOL @ 15:21:08 UTC, 946 m
punt 1: HOOGSTRATEN niet gerond
afbreekpunt: 51°21.233'N 4°58.935'E @ 15:36:21 UTC, 873 m : 18.1 km 71.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 18.1 km
Duur van de proef: 00:15:13
Gemiddelde snelheid: 71.3 km/h
Start hoogte: 605 m
Hoogte passeren start: 946 m
Hoogte aan break-punt: 873 m
Hoogteverlies over proef: -268 m
Totale score afstand: 18.1 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 85.6 km
Been 1: 64.2 km
Been 2: 79.4 km
Totaal: 229.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:49:43 UTC
einde: 17:12:01 UTC
duur: 05:22:18
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 619 m @ 11:49:43 UTC
hoog punt: 1409 m @ 13:31:38 UTC
hoogtewinst: 790 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:36:16 bearing 34.4°
Tweede punt: 16:09:56 bearing 93.7°
Totale hoek: 59.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3166
| |||||||||||||||||||||