03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef31-03-2025 -- Benjamin HEYLEN & TOM CONINGS -- 1846,4 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 31/03/2025 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: D-KDXL Toestel type: DUO DISCUS XLT? Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75l Logger file: 2025-03-31-LXV-75L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:26:26 Duurvlucht : 06:16:54 Vrije vlucht : 521.6 km Fasttrack : 94.0 kmh Driehoek : 335.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.213'N 5°22.832'E tijd: 09:36:20 UTC alti: -74 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.935'N 5°21.680'E = 337° 3.5 km van vertrek tijd: 09:40:09 UTC alti: 570 m Landingspunt pos.: 50°58.223'N 5°22.759'E = 282° 0.1 km van vertrek tijd: 16:02:46 UTC alti: -67 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:26:26 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.469'N 5°21.727'E @ 09:46:22 UTC, 792 m punt 1: 51°45.894'N 6°16.755'E @ 11:12:23 UTC, 676 m punt 2: 50°36.549'N 6°35.268'E @ 12:36:48 UTC, 1192 m punt 3: 51°43.907'N 6°20.129'E @ 14:14:45 UTC, 890 m punt 4: 50°56.976'N 5°21.827'E @ 15:31:08 UTC, 1098 m punt 5: 51°06.007'N 5°36.323'E @ 15:52:55 UTC, 1068 m Finish: 50°58.359'N 5°21.607'E @ 16:00:34 UTC, 86 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 108.7 km 36° @ 75.8 km/h been 2: 130.4 km 170° @ 92.7 km/h been 3: 126.1 km 352° @ 77.3 km/h been 4: 110.3 km 218° @ 86.6 km/h been 5: 23.8 km 45° @ 65.6 km/h been 6: 22.3 km 231° @ 174.9 km/h Afgelegde afstand: 521.6 km Duur: 06:14:12 Gemiddelde snelheid: 83.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 790.0 m Finishhoogte: 86.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 704 m Totale score afstand: 521.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°08.267'N 5°45.037'E = 54° 32.0 km van vertrek tijd: 10:16:07 UTC alti: 764 m Finishpunt pos.: 50°47.441'N 6°28.636'E = 104° 79.7 km van vertrek tijd: 12:16:09 UTC alti: 825 m Grootste afstand in 2 uur: 188.1 km Beste snelheid in 2 uur: 94.0 km/h Hoogteverlies: -61 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 363.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 73.2 km 53° punt 2: DAHLEMER-BINZ 50°24.370'N 6°31.730'E 108.6 km 168° punt 3: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 108.6 km 348° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 73.2 km 234° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 15:31:38 UTC, 1097 m punt 1: VENLO AERO niet gerond afbreekpunt: 51°05.971'N 5°36.369'E @ 15:52:52 UTC, 1068 m : 21.6 km 61.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 21.6 km Duur van de proef: 00:21:14 Gemiddelde snelheid: 61.0 km/h Start hoogte: 438 m Hoogte passeren start: 1097 m Hoogte aan break-punt: 1068 m Hoogteverlies over proef: -630 m Totale score afstand: 21.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 130.3 km Been 1: 94.2 km Been 2: 110.7 km Totaal: 335.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:45:52 UTC einde: 16:02:46 UTC duur: 06:16:54 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 438 m @ 10:09:28 UTC hoog punt: 1430 m @ 14:50:42 UTC hoogtewinst: 992 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:12:26 bearing 51.7° Tweede punt: 12:36:48 bearing 101.6° Totale hoek: 49.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4105
| |||||||||||||||||||||