03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-04-2025 -- Joris GERNAEY & DIEDERICK JOOSTEN -- 135,3 punten
![]() ![]()
306 Te kort been: start punt gecorrigeerd
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 06/04/2025 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1496 Toestel type: ARCUS M Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b1e Logger file: 2025-04-06-LXV-B1E-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:05:27 Duurvlucht : 02:04:47 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.082'N 5°55.251'E tijd: 10:57:17 UTC alti: -58 m Ontkoppelpunt pos.: 52°02.765'N 5°55.949'E = 126° 1.0 km van vertrek tijd: 10:57:57 UTC alti: 312 m Landingspunt pos.: 52°03.066'N 5°55.356'E = 104° 0.1 km van vertrek tijd: 13:02:44 UTC alti: -53 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 02:05:27 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 36.6 km GELDIG Te kort been: start punt gecorrigeerd Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: BRANDTOREN 52°02.399'N 5°59.298'E start: ELLECOM 52°02.196'N 6°05.496'E punt 1: LOENEN A50 AB022 52°08.448'N 5°59.481'E 13.5 km 329° punt 2: DEE 3ST KROELLER 52°05.729'N 5°49.000'E 13.0 km 247° finish: HOENDERLO AFSL A 52°07.517'N 5°57.399'E 10.1 km 71° landing: BRANDTOREN 52°02.399'N 5°59.298'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 312 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:57:57 UTC einde: 13:02:44 UTC duur: 02:04:47 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 270 m @ 10:58:35 UTC hoog punt: 1082 m @ 12:41:38 UTC hoogtewinst: 812 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 323
| |||||||||||||||||||||