CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-04-2025 -- Frank SCHOETERS & XINGRUI HUANG -- 154,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 12/04/2025
Piloot: FRANK SCHOETERS
Zweefvliegtuig: D-8755
Toestel type: TWIN ASTIR TRAINER W/O RG Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r0j
Logger file: 2025-04-12-FLA-R0J-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:57:28
Duurvlucht : 00:53:12
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZW Zwartberg BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.735'N 5°31.483'E
tijd: 13:55:08 UTC
alti: 138 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.735'N 5°31.483'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 13:55:08 UTC
alti: 138 m
Landingspunt
pos.: 51°00.792'N 5°31.527'E = 26° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:52:36 UTC
alti: 147 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 00:57:28
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 20.5 km GELDIG
vertrek: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
start: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
punt 1: GEWAAI 50°55.933'N 5°35.383'E 10.2 km 154°
finish: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E 10.2 km 334°
landing: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GENK/ZWA @ 14:18:36 UTC, 1572 m
punt 1: GEWAAI @ 14:31:48 UTC, 1424 m : 10.2 km 46.5 km/h
finish: GENK/ZWA @ 14:39:04 UTC, 1000 m : 10.2 km 84.5 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 20.5 km
Duur van de proef: 00:20:28
Gemiddelde snelheid: 60.0 km/h
Start hoogte: 933 m
Hoogte passeren start: 1572 m
Hoogte passeren finish: 1000 m
Hoogteverlies over proef: -67 m
Totale score afstand: 20.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:59:24 UTC
einde: 14:52:36 UTC
duur: 00:53:12
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 933 m @ 14:02:24 UTC
hoog punt: 1643 m @ 14:29:20 UTC
hoogtewinst: 710 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 292
| |||||||||||||||||||||