03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-04-2025 -- Frank SCHOETERS & XINGRUI HUANG -- 154,3 punten
![]() ![]()
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 12/04/2025 Piloot: FRANK SCHOETERS Zweefvliegtuig: D-8755 Toestel type: TWIN ASTIR TRAINER W/O RG Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: r0j Logger file: 2025-04-12-FLA-R0J-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 00:57:28 Duurvlucht : 00:53:12 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.735'N 5°31.483'E tijd: 13:55:08 UTC alti: 138 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.735'N 5°31.483'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 13:55:08 UTC alti: 138 m Landingspunt pos.: 51°00.792'N 5°31.527'E = 26° 0.1 km van vertrek tijd: 14:52:36 UTC alti: 147 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 00:57:28 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 20.5 km GELDIG vertrek: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E start: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E punt 1: GEWAAI 50°55.933'N 5°35.383'E 10.2 km 154° finish: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E 10.2 km 334° landing: GENK/ZWA 51°00.900'N 5°31.566'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GENK/ZWA @ 14:18:36 UTC, 1572 m punt 1: GEWAAI @ 14:31:48 UTC, 1424 m : 10.2 km 46.5 km/h finish: GENK/ZWA @ 14:39:04 UTC, 1000 m : 10.2 km 84.5 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 20.5 km Duur van de proef: 00:20:28 Gemiddelde snelheid: 60.0 km/h Start hoogte: 933 m Hoogte passeren start: 1572 m Hoogte passeren finish: 1000 m Hoogteverlies over proef: -67 m Totale score afstand: 20.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:59:24 UTC einde: 14:52:36 UTC duur: 00:53:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 933 m @ 14:02:24 UTC hoog punt: 1643 m @ 14:29:20 UTC hoogtewinst: 710 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 292
| |||||||||||||||||||||