CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef12-04-2025 -- Tom SEGERS -- 510,0 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 12/04/2025
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: OO-ZVZ
Toestel type: ASTIR CS JEANS Klasse: STANDARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2025-04-12-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:05:10
Duurvlucht : 04:04:27
Vrije vlucht : 108.4 km
Fasttrack : 47.5 kmh
Opgegeven proef: 105.4 km
Hoogtewinst : 1822.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.052'E
tijd: 11:32:24 UTC
alti: 57 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.306'N 5°22.886'E = 82° 1.0 km van vertrek
tijd: 11:33:07 UTC
alti: 500 m
Landingspunt
pos.: 50°58.230'N 5°22.761'E = 91° 0.8 km van vertrek
tijd: 15:37:34 UTC
alti: 102 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 04:05:10
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°01.548'N 5°15.751'E @ 12:03:38 UTC, 852 m
punt 1: 50°53.024'N 5°30.609'E @ 13:17:58 UTC, 1271 m
punt 2: 51°02.961'N 5°23.913'E @ 13:37:26 UTC, 2081 m
punt 3: 51°14.602'N 5°09.891'E @ 13:51:56 UTC, 1504 m
Finish: 50°57.541'N 5°27.576'E @ 15:27:54 UTC, 725 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.5 km 132° @ 19.0 km/h
been 2: 20.0 km 337° @ 61.7 km/h
been 3: 27.1 km 323° @ 112.1 km/h
been 4: 37.8 km 147° @ 23.6 km/h
Afgelegde afstand: 108.4 km
Duur: 03:24:16
Gemiddelde snelheid: 31.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.6 km
Starthoogte: 415.0 m
Finishhoogte: 725.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -310 m
Totale score afstand: 108.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°01.350'N 5°22.233'E = 2° 5.8 km van vertrek
tijd: 13:00:40 UTC
alti: 1881 m
Finishpunt
pos.: 51°00.678'N 5°22.442'E = 6° 4.6 km van vertrek
tijd: 15:00:40 UTC
alti: 1113 m
Grootste afstand in 2 uur: 95.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 47.5 km/h
Hoogteverlies: 768 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 138.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HEUSDEN-ZOLDER 51°01.561'N 5°16.024'E
punt 1: SPURK-BILZEN 50°53.060'N 5°30.530'E 23.2 km 133°
punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 45.7 km 328°
punt 3: WIJERDIJK-GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 50.3 km 142°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 19.4 km 302°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HEUSDEN-ZOLDER @ 12:03:49 UTC, 854 m
punt 1: SPURK-BILZEN @ 13:18:05 UTC, 1255 m : 23.2 km 18.7 km/h
punt 2: DESSEL KNL @ 13:51:58 UTC, 1504 m : 45.7 km 81.0 km/h
punt 3: WIJERDIJK-GELLIK BRUG niet gerond
afbreekpunt: 50°57.562'N 5°27.607'E @ 15:27:52 UTC, 723 m : 36.5 km 22.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 105.4 km
Duur van de proef: 03:24:03
Gemiddelde snelheid: 31.0 km/h
Start hoogte: 415 m
Hoogte passeren start: 854 m
Hoogte aan break-punt: 723 m
Hoogteverlies over proef: -308 m
Totale score afstand: 105.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:33:07 UTC
einde: 15:37:34 UTC
duur: 04:04:27
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 287 m @ 12:39:12 UTC
hoog punt: 2109 m @ 13:37:12 UTC
hoogtewinst: 1822 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:18:00 bearing 91.2°
Tweede punt: 13:51:56 bearing 51.1°
Totale hoek: -40.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5108
| |||||||||||||||||||||