03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2025 -- Mattijs CUPPENS & STEVE BILLIARD -- 253,6 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/04/2025 Piloot: MATTIJS CUPPENS Zweefvliegtuig: D-2410 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23 Logger file: 2025-04-27-LXV-A23-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:38:37 Duurvlucht : 03:34:22 Vrije vlucht : 71.0 km Fasttrack : 39.2 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.769'N 4°57.122'E tijd: 13:50:33 UTC alti: -28 m Ontkoppelpunt pos.: 50°46.499'N 5°00.179'E = 98° 3.6 km van vertrek tijd: 13:54:48 UTC alti: 546 m Landingspunt pos.: 50°46.883'N 4°57.438'E = 60° 0.4 km van vertrek tijd: 17:29:10 UTC alti: -29 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 03:38:37 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 50°46.074'N 4°59.950'E @ 14:00:33 UTC, 911 m punt 1: 50°56.224'N 5°19.700'E @ 15:07:16 UTC, 1153 m punt 2: 50°46.752'N 5°09.798'E @ 15:29:14 UTC, 1414 m Finish: 50°44.099'N 4°53.246'E @ 15:57:20 UTC, 1488 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 29.9 km 51° @ 26.9 km/h been 2: 21.1 km 213° @ 57.5 km/h been 3: 20.1 km 256° @ 42.9 km/h Afgelegde afstand: 71.0 km Duur: 01:56:47 Gemiddelde snelheid: 36.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.7 km Starthoogte: 546.0 m Finishhoogte: 1488.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -942 m Totale score afstand: 71.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°46.136'N 4°59.902'E = 110° 3.5 km van vertrek tijd: 14:01:28 UTC alti: 962 m Finishpunt pos.: 50°47.348'N 4°57.113'E = 359° 1.1 km van vertrek tijd: 16:01:28 UTC alti: 1322 m Grootste afstand in 2 uur: 78.5 km Beste snelheid in 2 uur: 39.2 km/h Hoogteverlies: -360 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 367.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E punt 1: VENLO 51°21.830'N 6°13.000'E 109.4 km 53° punt 2: BREE KERK 51°08.366'N 5°35.866'E 49.9 km 240° punt 3: BREDA BRUG A16 51°38.283'N 4°41.850'E 83.7 km 312° punt 4: HASSELT 50°58.200'N 5°22.500'E 88.1 km 147° finish: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E 36.1 km 235° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 17:18:02 UTC, 687 m punt 1: VENLO niet gerond afbreekpunt: 50°47.290'N 5°00.800'E @ 17:20:18 UTC, 543 m : 3.6 km 94.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 3.6 km Duur van de proef: 00:02:16 Gemiddelde snelheid: 94.2 km/h Start hoogte: 546 m Hoogte passeren start: 687 m Hoogte aan break-punt: 543 m Hoogteverlies over proef: 3 m Totale score afstand: 3.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:54:48 UTC einde: 17:29:10 UTC duur: 03:34:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 546 m @ 13:54:48 UTC hoog punt: 1506 m @ 15:01:12 UTC hoogtewinst: 960 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 15:07:10 bearing 85.8° Tweede punt: 15:40:26 bearing 123.9° Totale hoek: 38.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5867
| |||||||||||||||||||||