CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2025 -- Yann VANDEWALLE -- 182,1 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/04/2025
Piloot: YANN VANDEWALLE
Zweefvliegtuig: D-KFND
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 3we
Logger file: 2025-04-27-LXV-3WE-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:25:43
Duurvlucht : 00:24:55
Hoogtewinst : 1020.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.585'N 4°57.072'E
tijd: 11:48:11 UTC
alti: -75 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.823'N 4°58.085'E = 69° 1.3 km van vertrek
tijd: 11:48:59 UTC
alti: 463 m
Landingspunt
pos.: 51°23.549'N 4°57.005'E = 229° 0.1 km van vertrek
tijd: 12:13:54 UTC
alti: -78 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 00:25:43
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 358.6 km GELDIG
vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.130'E
punt 1: LOMMEL T 51°11.570'N 5°19.330'E 33.8 km 133°
punt 2: VENLO AE 51°21.750'N 6°12.950'E 65.2 km 73°
punt 3: WUUSTWEZ 51°23.320'N 4°35.900'E 112.7 km 272°
punt 4: FORD GEN 50°55.410'N 5°30.380'E 81.9 km 129°
finish: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.130'E 65.1 km 325°
landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 463 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:48:59 UTC
einde: 12:13:54 UTC
duur: 00:24:55
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 400 m @ 11:55:07 UTC
hoog punt: 1420 m @ 12:05:49 UTC
hoogtewinst: 1020 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 340
| |||||||||||||||||||||