03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2025 -- Erik DE VOS -- 884,9 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 27/04/2025 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2025-04-27-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:201, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:31:35 Duurvlucht : 03:29:56 Vrije vlucht : 252.2 km Fasttrack : 82.9 kmh Hoogtewinst : 1432.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.952'N 3°29.450'E tijd: 12:27:22 UTC alti: -50 m Ontkoppelpunt pos.: 50°31.421'N 3°31.998'E = 108° 3.2 km van vertrek tijd: 12:29:01 UTC alti: 273 m Landingspunt pos.: 50°31.888'N 3°29.796'E = 106° 0.4 km van vertrek tijd: 15:58:57 UTC alti: -45 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 03:31:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°30.244'N 3°31.820'E @ 12:37:57 UTC, 1227 m punt 1: 50°52.386'N 3°19.712'E @ 13:21:13 UTC, 1265 m punt 2: 50°20.056'N 3°41.845'E @ 14:11:37 UTC, 1445 m punt 3: 50°32.897'N 3°38.736'E @ 14:28:25 UTC, 1345 m punt 4: 50°47.851'N 3°21.590'E @ 14:55:57 UTC, 1317 m punt 5: 50°19.710'N 3°41.853'E @ 15:39:05 UTC, 1278 m Finish: 50°32.000'N 3°28.793'E @ 15:58:17 UTC, 60 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 43.5 km 341° @ 60.3 km/h been 2: 65.4 km 156° @ 77.8 km/h been 3: 24.1 km 351° @ 86.0 km/h been 4: 34.3 km 324° @ 74.8 km/h been 5: 57.4 km 155° @ 79.8 km/h been 6: 27.5 km 326° @ 86.1 km/h Afgelegde afstand: 252.2 km Duur: 03:20:20 Gemiddelde snelheid: 75.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 273.0 m Finishhoogte: 60.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 213 m Totale score afstand: 252.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°32.093'N 3°35.824'E = 88° 7.5 km van vertrek tijd: 13:52:09 UTC alti: 1289 m Finishpunt pos.: 50°31.905'N 3°30.177'E = 96° 0.9 km van vertrek tijd: 15:52:09 UTC alti: 515 m Grootste afstand in 2 uur: 165.7 km Beste snelheid in 2 uur: 82.9 km/h Hoogteverlies: 774 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 218.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E punt 1: MAUBEUGE 50°16.367'N 3°57.983'E 40.5 km 130° punt 2: CAMBRAI EPIN 50°13.133'N 3°09.117'E 58.4 km 264° punt 3: SAINT GHISLAIN B 50°27.483'N 3°49.250'E 54.5 km 60° punt 4: AMOUGIES 50°44.367'N 3°29.300'E 39.2 km 323° finish: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E 25.8 km 173° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WIERS @ 15:11:53 UTC, 972 m punt 1: MAUBEUGE niet gerond afbreekpunt: 50°19.878'N 3°42.090'E @ 15:39:17 UTC, 1257 m : 20.5 km 44.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 20.5 km Duur van de proef: 00:27:24 Gemiddelde snelheid: 44.9 km/h Start hoogte: 273 m Hoogte passeren start: 972 m Hoogte aan break-punt: 1257 m Hoogteverlies over proef: -984 m Totale score afstand: 20.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:29:01 UTC einde: 15:58:57 UTC duur: 03:29:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 273 m @ 12:29:01 UTC hoog punt: 1705 m @ 14:37:13 UTC hoogtewinst: 1432 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:20:09 bearing 268.3° Tweede punt: 15:39:13 bearing 221.4° Totale hoek: -47.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 12519
| |||||||||||||||||||||