CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-03-2025 -- Zelaï GIANOLI -- 319,2 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/03/2025
Piloot: ZELAI GIANOLI
Zweefvliegtuig: D-2318
Toestel type: ASW 15 B Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: dyd
Logger file: 2025-03-29-NAV-DYD-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:48:16
Duurvlucht : 01:47:26
Vrije vlucht : 78.2 km
Fasttrack : 46.6 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.223'N 4°30.331'E
tijd: 12:23:41 UTC
alti: -49 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.813'N 4°30.034'E = 343° 1.1 km van vertrek
tijd: 12:24:31 UTC
alti: 395 m
Landingspunt
pos.: 51°20.265'N 4°30.230'E = 304° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:11:57 UTC
alti: -55 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 01:48:16
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4
Start : 51°20.867'N 4°29.819'E @ 12:24:46 UTC, 428 m
punt 1: 51°16.633'N 5°00.300'E @ 13:01:33 UTC, 774 m
punt 2: 51°21.594'N 4°43.220'E @ 13:34:35 UTC, 612 m
Finish: 51°28.210'N 4°29.547'E @ 13:57:11 UTC, 545 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 36.3 km 102° @ 59.2 km/h
been 2: 21.9 km 295° @ 39.7 km/h
been 3: 20.0 km 308° @ 53.2 km/h
Afgelegde afstand: 78.2 km
Duur: 01:32:25
Gemiddelde snelheid: 50.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.8 km
Starthoogte: 392.0 m
Finishhoogte: 545.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -153 m
Totale score afstand: 78.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°20.813'N 4°30.034'E = 343° 1.1 km van vertrek
tijd: 12:24:31 UTC
alti: 395 m
Finishpunt
pos.: 51°20.265'N 4°30.230'E = 304° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:11:57 UTC
alti: -55 m
Grootste afstand in 2 uur: 93.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 46.6 km/h
Hoogteverlies: 450 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 357.0 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E
punt 1: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.1 km 109°
punt 2: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 36.7 km 135°
punt 3: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 36.7 km 315°
punt 4: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 53.1 km 290°
punt 5: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 53.1 km 109°
punt 6: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 36.7 km 135°
finish: BRASSCHAAT 51°20.450'N 4°30.250'E 87.7 km 300°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:24:31 UTC
einde: 14:11:57 UTC
duur: 01:47:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 392 m @ 12:24:37 UTC
hoog punt: 971 m @ 13:11:19 UTC
hoogtewinst: 579 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:01:31 bearing 40.8°
Tweede punt: 13:58:17 bearing 0.3°
Totale hoek: -40.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2954
| |||||||||||||||||||||