03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2025 -- Ivo DE SCHEPPER -- 1620,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 01/05/2025 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: DKJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: fdc Logger file: 2025-05-01-LXV-FDC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:11:13 Duurvlucht : 05:07:22 Vrije vlucht : 359.2 km Fasttrack : 85.0 kmh Opgegeven proef: 350.1 km Driehoek : 244.3 km Hoogtewinst : 1628.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.874'N 4°58.253'E tijd: 11:00:21 UTC alti: -10 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.637'N 4°57.331'E = 248° 1.2 km van vertrek tijd: 11:01:07 UTC alti: 433 m Landingspunt pos.: 51°23.924'N 4°58.495'E = 72° 0.3 km van vertrek tijd: 16:11:34 UTC alti: 7 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:11:13 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 2.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.729'N 4°54.921'E @ 11:19:05 UTC, 966 m punt 1: 51°01.314'N 5°20.744'E @ 12:06:18 UTC, 1391 m punt 2: 51°26.988'N 6°16.024'E @ 13:04:26 UTC, 1666 m punt 3: 50°59.089'N 5°28.549'E @ 14:03:13 UTC, 1027 m punt 4: 51°24.321'N 4°45.623'E @ 15:11:39 UTC, 1622 m punt 5: 51°11.531'N 5°19.687'E @ 15:49:55 UTC, 1334 m Finish: 51°24.472'N 4°56.629'E @ 16:08:55 UTC, 301 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.8 km 145° @ 67.1 km/h been 2: 80.0 km 53° @ 82.6 km/h been 3: 75.7 km 227° @ 77.3 km/h been 4: 68.5 km 313° @ 60.0 km/h been 5: 46.2 km 121° @ 72.4 km/h been 6: 36.0 km 312° @ 113.6 km/h Afgelegde afstand: 359.2 km Duur: 04:49:50 Gemiddelde snelheid: 74.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.2 km Starthoogte: 515.0 m Finishhoogte: 301.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 214 m Totale score afstand: 359.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°19.444'N 5°02.272'E = 150° 9.4 km van vertrek tijd: 11:37:58 UTC alti: 1600 m Finishpunt pos.: 51°10.231'N 5°42.223'E = 116° 57.0 km van vertrek tijd: 13:37:58 UTC alti: 1369 m Grootste afstand in 2 uur: 170.0 km Beste snelheid in 2 uur: 85.0 km/h Hoogteverlies: 231 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 350.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: VOORT 51°02.121'N 5°19.540'E 47.7 km 148° punt 2: STRAELEN 51°26.700'N 6°16.030'E 80.0 km 55° punt 3: WINTERSLAG 50°59.200'N 5°28.700'E 75.1 km 227° punt 4: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 68.1 km 313° punt 5: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 45.4 km 121° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 33.8 km 313° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE AERO @ 11:21:01 UTC, 1005 m punt 1: VOORT @ 12:05:39 UTC, 1426 m : 47.7 km 64.1 km/h punt 2: STRAELEN @ 13:04:18 UTC, 1670 m : 80.0 km 81.8 km/h punt 3: WINTERSLAG @ 14:03:08 UTC, 1021 m : 75.1 km 76.6 km/h punt 4: HOOGSTRATEN @ 15:11:34 UTC, 1628 m : 68.1 km 59.7 km/h punt 5: LOMMEL TESTBAAN @ 15:49:50 UTC, 1343 m : 45.4 km 71.3 km/h finish: WEELDE AERO @ 16:07:59 UTC, 370 m : 33.8 km 111.8 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 350.1 km Duur van de proef: 04:46:58 Gemiddelde snelheid: 73.2 km/h Start hoogte: 515 m Hoogte passeren start: 1005 m Hoogte passeren finish: 370 m Hoogteverlies over proef: 145 m Totale score afstand: 350.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 73.9 km Been 1: 68.4 km Been 2: 101.9 km Totaal: 244.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:04:12 UTC einde: 16:11:34 UTC duur: 05:07:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 515 m @ 11:15:05 UTC hoog punt: 2143 m @ 14:54:15 UTC hoogtewinst: 1628 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:03:13 bearing 82.0° Tweede punt: 15:11:37 bearing 18.8° Totale hoek: -63.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4411
| |||||||||||||||||||||