03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-05-2025 -- Erik DE VOS -- 866,7 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 01/05/2025 Piloot: ERIK DE VOS Zweefvliegtuig: D-KTEF Toestel type: DISCUS 2C Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a86 Logger file: 2025-05-01-LXV-A86-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: LXV,ON,ECURRENT,MOP-(SN:63,ET=74,46,74,46,0.04V,P=1),SW:201, HW:1 ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:53:33 Duurvlucht : 03:50:27 Vrije vlucht : 247.0 km Fasttrack : 80.9 kmh Driehoek : 159.5 km Hoogtewinst : 1606.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.960'N 3°29.398'E tijd: 11:48:06 UTC alti: 5 m Ontkoppelpunt pos.: 50°29.738'N 3°31.760'E = 146° 5.0 km van vertrek tijd: 11:51:12 UTC alti: 499 m Landingspunt pos.: 50°31.838'N 3°30.084'E = 106° 0.8 km van vertrek tijd: 15:41:39 UTC alti: 25 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 03:53:33 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°29.989'N 3°31.451'E @ 11:52:28 UTC, 523 m punt 1: 50°27.587'N 3°49.512'E @ 12:17:12 UTC, 1278 m punt 2: 50°20.712'N 3°30.695'E @ 12:55:09 UTC, 1542 m punt 3: 50°09.635'N 3°24.412'E @ 13:16:21 UTC, 1395 m punt 4: 50°16.206'N 3°58.233'E @ 13:47:14 UTC, 1461 m punt 5: 50°54.142'N 3°18.611'E @ 14:55:37 UTC, 1846 m Finish: 50°28.532'N 3°34.784'E @ 15:31:11 UTC, 599 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.8 km 102° @ 52.9 km/h been 2: 25.7 km 240° @ 40.6 km/h been 3: 21.9 km 200° @ 61.8 km/h been 4: 42.0 km 73° @ 81.7 km/h been 5: 84.5 km 327° @ 74.1 km/h been 6: 51.2 km 158° @ 86.3 km/h Afgelegde afstand: 247.0 km Duur: 03:38:43 Gemiddelde snelheid: 67.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.0 km Starthoogte: 499.0 m Finishhoogte: 599.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -100 m Totale score afstand: 247.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°10.396'N 3°24.299'E = 189° 40.4 km van vertrek tijd: 13:22:38 UTC alti: 1770 m Finishpunt pos.: 50°36.350'N 3°30.066'E = 6° 8.2 km van vertrek tijd: 15:22:38 UTC alti: 1364 m Grootste afstand in 2 uur: 161.9 km Beste snelheid in 2 uur: 80.9 km/h Hoogteverlies: 406 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 222.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E punt 1: SAINT GHISLAIN B 50°27.483'N 3°49.250'E 21.2 km 105° punt 2: CAMBRAI EPIN 50°13.133'N 3°09.117'E 54.5 km 241° punt 3: MAUBEUGE 50°16.367'N 3°57.983'E 58.4 km 84° punt 4: AMOUGIES 50°44.367'N 3°29.300'E 62.0 km 327° finish: WIERS 50°30.533'N 3°32.000'E 25.8 km 173° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WIERS @ 11:58:09 UTC, 766 m punt 1: SAINT GHISLAIN B @ 12:17:21 UTC, 1282 m : 21.2 km 66.2 km/h punt 2: CAMBRAI EPIN niet gerond afbreekpunt: 50°10.396'N 3°24.299'E @ 13:22:38 UTC, 1770 m : 35.8 km 32.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 57.0 km Duur van de proef: 01:24:29 Gemiddelde snelheid: 40.4 km/h Start hoogte: 499 m Hoogte passeren start: 766 m Hoogte aan break-punt: 1770 m Hoogteverlies over proef: -1271 m Totale score afstand: 57.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 44.7 km Been 1: 68.6 km Been 2: 46.2 km Totaal: 159.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:51:12 UTC einde: 15:41:39 UTC duur: 03:50:27 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 499 m @ 11:51:12 UTC hoog punt: 2105 m @ 14:48:57 UTC hoogtewinst: 1606 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:47:15 bearing 207.5° Tweede punt: 14:55:33 bearing 270.6° Totale hoek: 63.0° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3151
| |||||||||||||||||||||