CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-04-2025 -- Wim REYNDERS -- 1192,1 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/04/2025
Piloot: WIM REYNDERS
Zweefvliegtuig: D-4860
Toestel type: SZD 55 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: 2bs
Logger file: 2025-04-26-FLA-2BS-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:18:59
Duurvlucht : 05:16:31
Vrije vlucht : 315.9 km
Fasttrack : 87.6 kmh
Driehoek : 236.0 km
Hoogtewinst : 1124.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZR Zoersel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°15.958'N 4°45.391'E
tijd: 10:32:59 UTC
alti: -54 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°15.958'N 4°45.391'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:32:59 UTC
alti: -54 m
Landingspunt
pos.: 51°10.754'N 5°12.890'E = 107° 33.3 km van vertrek
tijd: 15:51:58 UTC
alti: -28 m
Afstand take-off tot landing: 33.3
Totale vluchtduur: 05:18:59
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°15.831'N 4°44.295'E @ 10:49:27 UTC, 742 m
punt 1: 50°53.805'N 5°34.326'E @ 12:21:47 UTC, 851 m
punt 2: 51°16.001'N 5°54.416'E @ 13:12:59 UTC, 772 m
punt 3: 51°20.189'N 6°11.054'E @ 13:42:51 UTC, 943 m
punt 4: 51°16.686'N 4°53.728'E @ 14:44:47 UTC, 1266 m
punt 5: 51°24.915'N 4°31.193'E @ 15:00:18 UTC, 891 m
Finish: 51°10.842'N 5°13.861'E @ 15:48:10 UTC, 279 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 71.3 km 125° @ 46.3 km/h
been 2: 47.4 km 29° @ 55.5 km/h
been 3: 20.8 km 68° @ 41.9 km/h
been 4: 90.1 km 266° @ 87.3 km/h
been 5: 30.3 km 300° @ 117.1 km/h
been 6: 56.0 km 118° @ 70.3 km/h
Afgelegde afstand: 315.9 km
Duur: 04:58:43
Gemiddelde snelheid: 63.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 34.5 km
Starthoogte: 338.0 m
Finishhoogte: 279.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 59 m
Totale score afstand: 315.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.845'N 6°10.522'E = 85° 99.2 km van vertrek
tijd: 13:47:31 UTC
alti: 1358 m
Finishpunt
pos.: 51°10.631'N 5°13.209'E = 107° 33.9 km van vertrek
tijd: 15:47:34 UTC
alti: 313 m
Grootste afstand in 2 uur: 175.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 87.6 km/h
Hoogteverlies: 1045 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 270.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LAMOTTCAIR 44°19.518'N 6°01.848'E
punt 1: JAUSIER 44°25.450'N 6°44.083'E 57.2 km 79°
punt 2: ASPRESBUEC 44°31.100'N 5°44.133'E 80.2 km 278°
punt 3: MONTDANCRE 44°42.100'N 6°35.983'E 71.6 km 73°
finish: LAMOTTCAIR 44°19.518'N 6°01.848'E 61.6 km 227°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 402 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 66.1 km
Been 1: 101.3 km
Been 2: 68.6 km
Totaal: 236.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:35:27 UTC
einde: 15:51:58 UTC
duur: 05:16:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 338 m @ 10:42:51 UTC
hoog punt: 1462 m @ 15:32:50 UTC
hoogtewinst: 1124 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:21:51 bearing 90.0°
Tweede punt: 15:00:14 bearing 2.4°
Totale hoek: -87.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 3362
| |||||||||||||||||||||