CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-05-2025 -- Dennis LORSON -- 3,4 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/05/2025
Piloot: DENNIS LORSON
Zweefvliegtuig: D6953
Toestel type: ASK23 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98t
Logger file: 2025-05-04-NAV-98T-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:17:57
Duurvlucht : 00:15:01
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.746'N 4°57.503'E
tijd: 13:16:20 UTC
alti: 56 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.111'N 4°57.151'E = 329° 0.8 km van vertrek
tijd: 13:19:16 UTC
alti: 565 m
Landingspunt
pos.: 50°46.853'N 4°57.502'E = 360° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:34:17 UTC
alti: 54 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 00:17:57
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 47.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E
punt 1: POINT_1 50°47.780'N 5°07.523'E 11.9 km 82°
punt 2: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 11.9 km 263°
punt 3: POINT_2 50°48.027'N 5°07.429'E 11.9 km 80°
finish: POINT_3 50°47.234'N 4°57.398'E 11.9 km 263°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 13:28:57 UTC, 433 m
punt 1: POINT_1 niet gerond
afbreekpunt: 50°47.033'N 4°58.021'E @ 13:33:06 UTC, 209 m : 0.7 km 9.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.7 km
Duur van de proef: 00:04:09
Gemiddelde snelheid: 9.8 km/h
Start hoogte: 433 m
Hoogte passeren start: 433 m
Hoogte aan break-punt: 209 m
Hoogteverlies over proef: 224 m
Totale score afstand: 0.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:19:16 UTC
einde: 13:34:17 UTC
duur: 00:15:01
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 511 m @ 13:21:23 UTC
hoog punt: 625 m @ 13:25:58 UTC
hoogtewinst: 114 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 298
| |||||||||||||||||||||