03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-05-2025 -- Dennis LORSON -- 3,4 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/05/2025 Piloot: DENNIS LORSON Zweefvliegtuig: D6953 Toestel type: ASK23 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98t Logger file: 2025-05-04-NAV-98T-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 00:17:57 Duurvlucht : 00:15:01 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.746'N 4°57.503'E tijd: 13:16:20 UTC alti: 56 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.111'N 4°57.151'E = 329° 0.8 km van vertrek tijd: 13:19:16 UTC alti: 565 m Landingspunt pos.: 50°46.853'N 4°57.502'E = 360° 0.2 km van vertrek tijd: 13:34:17 UTC alti: 54 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 00:17:57 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 47.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E punt 1: POINT_1 50°47.780'N 5°07.523'E 11.9 km 82° punt 2: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 11.9 km 263° punt 3: POINT_2 50°48.027'N 5°07.429'E 11.9 km 80° finish: POINT_3 50°47.234'N 4°57.398'E 11.9 km 263° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 13:28:57 UTC, 433 m punt 1: POINT_1 niet gerond afbreekpunt: 50°47.033'N 4°58.021'E @ 13:33:06 UTC, 209 m : 0.7 km 9.8 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.7 km Duur van de proef: 00:04:09 Gemiddelde snelheid: 9.8 km/h Start hoogte: 433 m Hoogte passeren start: 433 m Hoogte aan break-punt: 209 m Hoogteverlies over proef: 224 m Totale score afstand: 0.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:19:16 UTC einde: 13:34:17 UTC duur: 00:15:01 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 511 m @ 13:21:23 UTC hoog punt: 625 m @ 13:25:58 UTC hoogtewinst: 114 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 298
| |||||||||||||||||||||