CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-05-2025 -- Pieter DAEMS -- 1583,9 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/05/2025
Piloot: FAMILIE DAEMS
Zweefvliegtuig: D-KWHB
Toestel type: ASH 26 E Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: fhd
Logger file: 2025-05-04-NAV-FHD-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:38:17
Duurvlucht : 05:34:19
Vrije vlucht : 471.2 km
Fasttrack : 113.0 kmh
Driehoek : 158.0 km
Hoogtewinst : 1046.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.755'N 5°12.848'E
tijd: 10:33:56 UTC
alti: 28 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°11.841'N 5°16.174'E = 62° 4.4 km van vertrek
tijd: 10:37:53 UTC
alti: 632 m
Landingspunt
pos.: 51°10.785'N 5°13.018'E = 74° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:12:13 UTC
alti: 24 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 05:38:17
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 4.0 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°10.768'N 5°17.214'E @ 10:44:32 UTC, 949 m
punt 1: 51°31.283'N 4°08.464'E @ 11:47:32 UTC, 989 m
punt 2: 51°20.513'N 5°00.020'E @ 12:20:31 UTC, 880 m
punt 3: 50°52.629'N 5°33.890'E @ 13:04:05 UTC, 1392 m
punt 4: 51°47.375'N 4°34.021'E @ 14:19:11 UTC, 1012 m
punt 5: 51°02.608'N 5°20.456'E @ 15:02:18 UTC, 932 m
Finish: 51°17.583'N 5°05.593'E @ 16:04:21 UTC, 794 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 88.4 km 296° @ 84.2 km/h
been 2: 63.0 km 108° @ 114.6 km/h
been 3: 65.1 km 142° @ 89.6 km/h
been 4: 123.0 km 326° @ 98.3 km/h
been 5: 98.9 km 147° @ 137.7 km/h
been 6: 32.7 km 328° @ 31.6 km/h
Afgelegde afstand: 471.2 km
Duur: 05:19:49
Gemiddelde snelheid: 88.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.2 km
Starthoogte: 578.0 m
Finishhoogte: 794.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -216 m
Totale score afstand: 471.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°53.028'N 5°31.072'E = 147° 39.2 km van vertrek
tijd: 13:05:40 UTC
alti: 1404 m
Finishpunt
pos.: 51°04.805'N 5°16.096'E = 161° 11.7 km van vertrek
tijd: 15:05:40 UTC
alti: 700 m
Grootste afstand in 2 uur: 226.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 113.0 km/h
Hoogteverlies: 704 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 437.6 km NIET GELDIG
Declaratie na begin van vlucht
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: PRINSENBEEK 51°36.003'N 4°42.321'E 58.8 km 323°
punt 2: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 93.8 km 143°
punt 3: PRINSENBEEK 51°36.003'N 4°42.321'E 93.8 km 324°
punt 4: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 93.8 km 143°
punt 5: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 66.1 km 321°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 31.4 km 135°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 44.2 km
Been 1: 69.3 km
Been 2: 44.4 km
Totaal: 158.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:37:53 UTC
einde: 16:12:12 UTC
duur: 05:34:19
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 578 m @ 10:39:33 UTC
hoog punt: 1624 m @ 13:14:31 UTC
hoogtewinst: 1046 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:47:34 bearing 341.0°
Tweede punt: 13:04:03 bearing 91.6°
Totale hoek: 110.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 5199
| |||||||||||||||||||||