CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-05-2025 -- Glenn HOSTENS & ANDRIK VIVIGNIS -- 366,1 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/05/2025
Piloot: GLENN HOSTENS
Zweefvliegtuig: D-2410
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23
Logger file: 2025-05-04-LXV-A23-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:47:00
Duurvlucht : 01:46:56
Vrije vlucht : 102.5 km
Fasttrack : 60.9 kmh
Hoogtewinst : 1410.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.791'N 4°57.491'E
tijd: 14:18:24 UTC
alti: 56 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.834'N 4°57.477'E = 348° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:18:28 UTC
alti: 57 m
Landingspunt
pos.: 50°46.910'N 4°57.447'E = 347° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:05:24 UTC
alti: 56 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 01:47:00
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°50.504'N 5°04.482'E @ 15:01:16 UTC, 878 m
punt 1: 50°38.605'N 4°57.061'E @ 15:24:05 UTC, 1124 m
punt 2: 50°52.751'N 4°54.397'E @ 15:41:30 UTC, 956 m
punt 3: 50°36.073'N 4°57.199'E @ 15:53:55 UTC, 1056 m
Finish: 50°47.526'N 4°57.441'E @ 16:02:57 UTC, 256 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.7 km 202° @ 62.4 km/h
been 2: 26.4 km 353° @ 91.0 km/h
been 3: 31.1 km 174° @ 150.3 km/h
been 4: 21.2 km 1° @ 141.1 km/h
Afgelegde afstand: 102.5 km
Duur: 01:01:41
Gemiddelde snelheid: 99.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Starthoogte: 55.0 m
Finishhoogte: 256.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -201 m
Totale score afstand: 102.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°43.518'N 4°53.507'E = 218° 7.7 km van vertrek
tijd: 14:39:38 UTC
alti: 1446 m
Finishpunt
pos.: 50°46.910'N 4°57.447'E = 347° 0.2 km van vertrek
tijd: 16:05:24 UTC
alti: 56 m
Grootste afstand in 2 uur: 121.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 60.9 km/h
Hoogteverlies: 1390 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 367.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E
punt 1: VENLO 51°21.830'N 6°13.000'E 109.4 km 53°
punt 2: BREE KERK 51°08.366'N 5°35.866'E 49.9 km 240°
punt 3: BREDA BRUG A16 51°38.283'N 4°41.850'E 83.7 km 312°
punt 4: HASSELT 50°58.200'N 5°22.500'E 88.1 km 147°
finish: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E 36.1 km 235°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 14:43:03 UTC, 1300 m
punt 1: VENLO niet gerond
afbreekpunt: 50°50.464'N 5°04.560'E @ 15:01:20 UTC, 880 m : 10.6 km 34.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 10.6 km
Duur van de proef: 00:18:17
Gemiddelde snelheid: 34.9 km/h
Start hoogte: 55 m
Hoogte passeren start: 1300 m
Hoogte aan break-punt: 880 m
Hoogteverlies over proef: -825 m
Totale score afstand: 10.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 19.0 km
Been 1: 29.9 km
Been 2: 19.0 km
Totaal: 67.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:18:28 UTC
einde: 16:05:24 UTC
duur: 01:46:56
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 55 m @ 14:18:30 UTC
hoog punt: 1465 m @ 14:39:12 UTC
hoogtewinst: 1410 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:41:32 bearing 94.6°
Tweede punt: 15:53:59 bearing 135.2°
Totale hoek: 40.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2617
| |||||||||||||||||||||