CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-05-2025 -- Tom SEGERS & TOM PENNINGS -- 243,1 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/05/2025
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: D-6397
Toestel type: TWIN ASTIR II Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2025-05-04-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:32:44
Duurvlucht : 01:32:01
Vrije vlucht : 36.3 km
Fasttrack : 26.2 kmh
Hoogtewinst : 1019.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.264'N 5°23.066'E
tijd: 10:35:17 UTC
alti: 25 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.247'N 5°22.176'E = 268° 1.0 km van vertrek
tijd: 10:36:00 UTC
alti: 391 m
Landingspunt
pos.: 51°10.857'N 5°13.252'E = 334° 26.0 km van vertrek
tijd: 12:08:01 UTC
alti: 14 m
Afstand take-off tot landing: 26.0
Totale vluchtduur: 01:32:44
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 2
Start : 50°55.202'N 5°30.247'E @ 11:09:39 UTC, 1020 m
Finish: 51°11.802'N 5°13.841'E @ 12:03:03 UTC, 426 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 36.3 km 328° @ 40.7 km/h
Afgelegde afstand: 36.3 km
Duur: 00:53:24
Gemiddelde snelheid: 40.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 27.3 km
Starthoogte: 352.0 m
Finishhoogte: 426.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -74 m
Totale score afstand: 36.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°00.810'N 5°22.089'E = 346° 4.9 km van vertrek
tijd: 10:53:42 UTC
alti: 784 m
Finishpunt
pos.: 51°10.857'N 5°13.252'E = 334° 26.0 km van vertrek
tijd: 12:08:01 UTC
alti: 14 m
Grootste afstand in 2 uur: 52.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 26.2 km/h
Hoogteverlies: 770 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 182.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E
punt 1: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 13.7 km 136°
punt 2: DESSEL KNL 51°14.030'N 5°09.950'E 42.0 km 326°
punt 3: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E 44.1 km 140°
punt 4: DESSEL KERK 51°14.530'N 5°06.870'E 47.2 km 317°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 35.4 km 149°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: ZONHOVEN @ 10:53:50 UTC, 693 m
punt 1: FORD GENK @ 11:09:59 UTC, 1008 m : 13.7 km 50.8 km/h
punt 2: DESSEL KNL niet gerond
afbreekpunt: 51°11.413'N 5°12.889'E @ 12:02:01 UTC, 512 m : 36.0 km 41.5 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 49.7 km
Duur van de proef: 01:08:11
Gemiddelde snelheid: 43.7 km/h
Start hoogte: 352 m
Hoogte passeren start: 693 m
Hoogte aan break-punt: 512 m
Hoogteverlies over proef: -160 m
Totale score afstand: 49.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:36:00 UTC
einde: 12:08:01 UTC
duur: 01:32:01
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 352 m @ 10:36:14 UTC
hoog punt: 1371 m @ 11:36:01 UTC
hoogtewinst: 1019 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:09:35 bearing 88.0°
Tweede punt: 12:03:03 bearing 57.5°
Totale hoek: -30.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 335
| |||||||||||||||||||||