CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef27-04-2025 -- Stephan DRUYTS -- 397,3 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 27/04/2025
Piloot: VIRGINIE VALCK
Zweefvliegtuig: OO-ZLI
Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: r52
Logger file: 2025-04-27-FLA-R52-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:49:20
Duurvlucht : 01:48:36
Vrije vlucht : 103.3 km
Fasttrack : 52.7 kmh
Hoogtewinst : 1384.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°10.711'N 5°12.876'E
tijd: 11:54:16 UTC
alti: -40 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°10.711'N 5°12.876'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 11:54:16 UTC
alti: -40 m
Landingspunt
pos.: 51°10.796'N 5°13.037'E = 50° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:43:36 UTC
alti: -38 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 01:49:20
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°11.232'N 5°13.105'E @ 11:55:52 UTC, 328 m
punt 1: 50°59.410'N 5°21.197'E @ 12:33:25 UTC, 1420 m
punt 2: 50°49.408'N 5°14.301'E @ 12:56:30 UTC, 1509 m
punt 3: 50°55.971'N 5°31.508'E @ 13:22:02 UTC, 1697 m
Finish: 51°11.493'N 5°13.462'E @ 13:41:34 UTC, 218 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.9 km 157° @ 38.1 km/h
been 2: 20.2 km 204° @ 52.6 km/h
been 3: 23.6 km 59° @ 55.4 km/h
been 4: 35.7 km 324° @ 109.6 km/h
Afgelegde afstand: 103.3 km
Duur: 01:45:42
Gemiddelde snelheid: 58.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Starthoogte: 323.0 m
Finishhoogte: 218.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 105 m
Totale score afstand: 103.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°10.988'N 5°13.716'E = 62° 1.1 km van vertrek
tijd: 11:55:08 UTC
alti: 339 m
Finishpunt
pos.: 51°10.796'N 5°13.037'E = 50° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:43:36 UTC
alti: -38 m
Grootste afstand in 2 uur: 105.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 52.7 km/h
Hoogteverlies: 377 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 254.9 km GELDIG
vertrek: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E
start: 054HOO 51°09.280'N 5°08.950'E
punt 1: 081MER 51°21.344'N 4°49.656'E 31.7 km 315°
punt 2: 134ZUT 50°55.900'N 5°34.400'E 70.3 km 132°
punt 3: 015BOC 51°10.351'N 5°34.732'E 26.8 km 1°
punt 4: 495KIR 51°21.090'N 6°15.380'E 51.3 km 67°
finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 74.7 km 256°
landing: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 342 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 37.0 km
Been 1: 25.6 km
Been 2: 28.9 km
Totaal: 91.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:55:00 UTC
einde: 13:43:36 UTC
duur: 01:48:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 323 m @ 11:55:20 UTC
hoog punt: 1707 m @ 13:22:20 UTC
hoogtewinst: 1384 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:56:34 bearing 99.0°
Tweede punt: 13:41:34 bearing 57.8°
Totale hoek: -41.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 2932
| |||||||||||||||||||||