CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-04-2025 -- Theo STOCKMANS & OBI PITTOMVILS -- 14,7 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 19/04/2025
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6468
Toestel type: TWIN AST.II Klasse: TWEEZITTER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2025-04-19-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:55:52
Duurvlucht : 00:50:33
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.770'N 4°57.123'E
tijd: 12:26:32 UTC
alti: 103 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.852'N 4°57.785'E = 79° 0.8 km van vertrek
tijd: 12:31:51 UTC
alti: 782 m
Landingspunt
pos.: 50°46.816'N 4°57.227'E = 55° 0.1 km van vertrek
tijd: 13:22:24 UTC
alti: 104 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 00:55:52
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 91.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E
punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.550'N 5°07.000'E 13.9 km 59°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 42.5 km 192°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 35.0 km 356°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 06 @ 12:57:04 UTC, 1034 m
punt 1: ZOUTLEEUW niet gerond
afbreekpunt: 50°46.737'N 4°59.971'E @ 13:14:53 UTC, 558 m : 3.0 km 10.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 3.0 km
Duur van de proef: 00:17:49
Gemiddelde snelheid: 10.1 km/h
Start hoogte: 762 m
Hoogte passeren start: 1034 m
Hoogte aan break-punt: 558 m
Hoogteverlies over proef: 204 m
Totale score afstand: 3.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:31:51 UTC
einde: 13:22:24 UTC
duur: 00:50:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 762 m @ 12:32:10 UTC
hoog punt: 1088 m @ 12:55:28 UTC
hoogtewinst: 326 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 359
| |||||||||||||||||||||