CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-04-2025 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1218,7 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/04/2025
Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE
Zweefvliegtuig: D-8505
Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: qgo
Logger file: 2025-04-26-LXV-QGO-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:47:50
Duurvlucht : 04:44:46
Vrije vlucht : 338.2 km
Fasttrack : 94.4 kmh
Hoogtewinst : 1629.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.557'N 4°57.053'E
tijd: 10:47:46 UTC
alti: -51 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.202'N 5°00.468'E = 99° 4.0 km van vertrek
tijd: 10:50:50 UTC
alti: 554 m
Landingspunt
pos.: 50°46.872'N 4°57.399'E = 180° 68.0 km van vertrek
tijd: 15:35:36 UTC
alti: 3 m
Afstand take-off tot landing: 68.0
Totale vluchtduur: 04:47:50
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°23.424'N 4°54.943'E @ 11:18:40 UTC, 734 m
punt 1: 51°11.422'N 5°13.503'E @ 11:47:00 UTC, 1001 m
punt 2: 51°18.802'N 5°57.532'E @ 12:27:00 UTC, 883 m
punt 3: 51°12.955'N 6°12.062'E @ 12:38:22 UTC, 919 m
punt 4: 50°50.397'N 6°19.265'E @ 13:05:46 UTC, 847 m
punt 5: 50°05.410'N 5°18.257'E @ 14:26:06 UTC, 1849 m
Finish: 50°47.184'N 4°57.910'E @ 15:33:28 UTC, 192 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 31.0 km 136° @ 65.6 km/h
been 2: 53.0 km 75° @ 79.5 km/h
been 3: 20.1 km 123° @ 106.0 km/h
been 4: 42.7 km 169° @ 93.4 km/h
been 5: 110.3 km 221° @ 82.4 km/h
been 6: 81.1 km 343° @ 72.2 km/h
Afgelegde afstand: 338.2 km
Duur: 04:14:48
Gemiddelde snelheid: 79.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 67.4 km
Starthoogte: 236.0 m
Finishhoogte: 192.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 44 m
Totale score afstand: 338.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°06.926'N 6°14.387'E = 108° 95.1 km van vertrek
tijd: 12:47:01 UTC
alti: 1220 m
Finishpunt
pos.: 50°28.497'N 5°01.504'E = 177° 102.2 km van vertrek
tijd: 14:47:01 UTC
alti: 793 m
Grootste afstand in 2 uur: 188.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 94.4 km/h
Hoogteverlies: 427 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 283.0 km NIET GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
Declaratie na begin van vlucht
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E
punt 1: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 34.3 km 314°
punt 2: DRUNEN 51°41.950'N 5°09.950'E 43.3 km 40°
punt 3: KRANENBURG 51°48.000'N 6°01.400'E 60.3 km 79°
punt 4: WAALWIJK 51°41.610'N 5°02.990'E 68.3 km 260°
punt 5: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E 40.6 km 202°
finish: LOMMEL KERK 51°13.870'N 5°18.500'E 36.3 km 112°
landing: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:50:50 UTC
einde: 15:35:36 UTC
duur: 04:44:46
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 236 m @ 10:57:22 UTC
hoog punt: 1865 m @ 14:25:59 UTC
hoogtewinst: 1629 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:18:41 bearing 28.8°
Tweede punt: 14:32:39 bearing 147.9°
Totale hoek: 119.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Driehoek: geen gesloten segment gevonden
Rekentijd 1593
| |||||||||||||||||||||