CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-05-2025 -- Theo STOCKMANS -- 444,0 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/05/2025
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS 2CX 18M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2025-05-10-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:13:42
Duurvlucht : 05:08:33
Vrije vlucht : 133.2 km
Fasttrack : 54.8 kmh
Hoogtewinst : 1126.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.771'N 4°57.118'E
tijd: 11:43:18 UTC
alti: 11 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°47.438'N 4°58.202'E = 46° 1.8 km van vertrek
tijd: 11:48:27 UTC
alti: 533 m
Landingspunt
pos.: 50°46.849'N 4°57.345'E = 61° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:57:00 UTC
alti: 30 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:13:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°46.570'N 4°55.710'E @ 12:02:22 UTC, 1289 m
punt 1: 50°50.698'N 5°11.690'E @ 12:24:45 UTC, 1164 m
punt 2: 50°41.076'N 4°56.074'E @ 13:10:50 UTC, 1440 m
punt 3: 50°27.349'N 4°59.927'E @ 13:31:50 UTC, 1420 m
punt 4: 50°47.880'N 5°10.050'E @ 14:41:05 UTC, 962 m
Finish: 50°46.713'N 4°51.796'E @ 15:37:21 UTC, 892 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.3 km 68° @ 54.3 km/h
been 2: 25.6 km 226° @ 33.3 km/h
been 3: 25.9 km 170° @ 73.9 km/h
been 4: 39.9 km 17° @ 34.6 km/h
been 5: 21.6 km 264° @ 23.0 km/h
Afgelegde afstand: 133.2 km
Duur: 03:34:59
Gemiddelde snelheid: 37.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km
Starthoogte: 467.0 m
Finishhoogte: 892.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -425 m
Totale score afstand: 133.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°46.782'N 4°56.272'E = 271° 1.0 km van vertrek
tijd: 12:00:24 UTC
alti: 1135 m
Finishpunt
pos.: 50°47.269'N 4°57.442'E = 22° 1.0 km van vertrek
tijd: 14:00:24 UTC
alti: 932 m
Grootste afstand in 2 uur: 109.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 54.8 km/h
Hoogteverlies: 203 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 91.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 06 50°46.683'N 4°56.883'E
punt 1: ZOUTLEEUW 50°50.050'N 5°07.000'E 13.4 km 62°
punt 2: NAMECHE 50°28.117'N 4°59.783'E 41.5 km 192°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°52.200'E 36.0 km 346°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 06 @ 12:03:09 UTC, 1207 m
punt 1: ZOUTLEEUW @ 12:24:32 UTC, 1184 m : 13.4 km 37.7 km/h
punt 2: NAMECHE @ 13:31:50 UTC, 1420 m : 41.5 km 37.0 km/h
finish: 1 GOET @ 15:36:53 UTC, 875 m : 36.0 km 17.3 km/h
Proef GELUKT
Afgelegde afstand: 91.0 km
Duur van de proef: 03:33:44
Gemiddelde snelheid: 25.5 km/h
Start hoogte: 467 m
Hoogte passeren start: 1207 m
Hoogte passeren finish: 875 m
Hoogteverlies over proef: -408 m
Totale score afstand: 91.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 35.6 km
Been 1: 27.3 km
Been 2: 24.4 km
Totaal: 87.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:48:27 UTC
einde: 16:57:00 UTC
duur: 05:08:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 467 m @ 11:49:39 UTC
hoog punt: 1593 m @ 13:50:27 UTC
hoogtewinst: 1126 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:24:40 bearing 96.8°
Tweede punt: 13:31:47 bearing 143.6°
Totale hoek: 46.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3530
| |||||||||||||||||||||