CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef15-05-2025 -- Rik VANDEN BOER -- 2281,6 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 15/05/2025
Piloot: RIK VANDEN BOER
Zweefvliegtuig: D-KDET
Toestel type: JS-3-18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: afi
Logger file: 2025-05-15-LXV-AFI-01.IGC
Motor detectie: RPM
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:28:24
Duurvlucht : 07:25:09
Vrije vlucht : 695.9 km
Fasttrack : 124.2 kmh
Opgegeven proef: 245.8 km
Driehoek : 303.3 km
Hoogtewinst : 1725.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.256'N 5°22.818'E
tijd: 09:39:10 UTC
alti: -28 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.623'N 5°21.331'E = 326° 3.1 km van vertrek
tijd: 09:42:24 UTC
alti: 579 m
Landingspunt
pos.: 50°58.218'N 5°22.787'E = 207° 0.1 km van vertrek
tijd: 17:07:34 UTC
alti: -17 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 07:28:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.197'N 5°21.617'E @ 09:43:30 UTC, 506 m
punt 1: 51°38.606'N 6°44.018'E @ 11:28:11 UTC, 967 m
punt 2: 51°56.035'N 8°44.331'E @ 13:02:14 UTC, 1390 m
punt 3: 51°33.588'N 6°30.494'E @ 14:24:59 UTC, 903 m
punt 4: 50°55.385'N 5°20.265'E @ 15:15:54 UTC, 949 m
punt 5: 51°37.327'N 4°52.911'E @ 16:10:59 UTC, 907 m
Finish: 50°58.272'N 5°23.017'E @ 17:05:27 UTC, 92 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 121.6 km 51° @ 69.7 km/h
been 2: 142.1 km 76° @ 90.6 km/h
been 3: 159.6 km 256° @ 115.7 km/h
been 4: 108.2 km 229° @ 127.5 km/h
been 5: 84.0 km 338° @ 91.5 km/h
been 6: 80.4 km 154° @ 88.6 km/h
Afgelegde afstand: 695.9 km
Duur: 07:21:57
Gemiddelde snelheid: 94.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km
Starthoogte: 499.0 m
Finishhoogte: 92.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 407 m
Totale score afstand: 695.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°53.847'N 8°28.445'E = 63° 238.5 km van vertrek
tijd: 13:14:28 UTC
alti: 1811 m
Finishpunt
pos.: 50°55.799'N 5°20.584'E = 210° 5.3 km van vertrek
tijd: 15:14:28 UTC
alti: 862 m
Grootste afstand in 2 uur: 248.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 124.2 km/h
Hoogteverlies: 949 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 769.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: PORTA WESTFALICA 52°13.370'N 8°51.790'E 279.0 km 59°
punt 2: FULDA JOSSA 50°28.530'N 9°26.540'E 198.5 km 168°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 292.4 km 282°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 09:43:59 UTC, 492 m
punt 1: PORTA WESTFALICA niet gerond
afbreekpunt: 51°56.103'N 8°44.244'E @ 13:02:20 UTC, 1400 m : 245.8 km 74.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 245.8 km
Duur van de proef: 03:18:21
Gemiddelde snelheid: 74.4 km/h
Start hoogte: 492 m
Hoogte passeren start: 492 m
Hoogte aan break-punt: 1400 m
Hoogteverlies over proef: -908 m
Totale score afstand: 245.8 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 103.9 km
Been 1: 84.9 km
Been 2: 114.5 km
Totaal: 303.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:42:24 UTC
einde: 17:07:33 UTC
duur: 07:25:09
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 375 m @ 09:45:27 UTC
hoog punt: 2100 m @ 14:40:45 UTC
hoogtewinst: 1725 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 15:15:52 bearing 87.4°
Tweede punt: 16:10:30 bearing 18.8°
Totale hoek: -68.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 11137
| |||||||||||||||||||||