CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Pavel CIOROGARIU -- 2401,7 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/05/2025
Piloot: CIOROGARIU PAVEL
Zweefvliegtuig: PH-1500
Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: h4n
Logger file: 2025-05-17-NAV-H4N-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:40:59
Duurvlucht : 08:36:45
Vrije vlucht : 690.5 km
Fasttrack : 100.2 kmh
Driehoek : 492.9 km
Hoogtewinst : 1437.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.146'E
tijd: 08:31:41 UTC
alti: -22 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.307'N 5°25.131'E = 60° 4.0 km van vertrek
tijd: 08:35:55 UTC
alti: 576 m
Landingspunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.659'E = 90° 0.6 km van vertrek
tijd: 17:12:40 UTC
alti: -5 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 08:40:59
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.918'N 5°24.899'E @ 08:43:20 UTC, 887 m
punt 1: 51°26.937'N 4°43.370'E @ 09:40:25 UTC, 905 m
punt 2: 51°00.773'N 5°17.967'E @ 10:26:25 UTC, 1418 m
punt 3: 52°02.681'N 6°46.937'E @ 12:01:45 UTC, 976 m
punt 4: 50°30.825'N 6°32.968'E @ 13:54:20 UTC, 1854 m
punt 5: 51°24.968'N 4°55.647'E @ 15:55:00 UTC, 1240 m
Finish: 50°52.555'N 5°38.215'E @ 16:45:20 UTC, 1216 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 72.4 km 318° @ 76.0 km/h
been 2: 63.1 km 140° @ 82.2 km/h
been 3: 154.2 km 41° @ 97.0 km/h
been 4: 171.1 km 186° @ 91.2 km/h
been 5: 151.9 km 312° @ 75.5 km/h
been 6: 78.0 km 140° @ 92.9 km/h
Afgelegde afstand: 690.5 km
Duur: 08:02:00
Gemiddelde snelheid: 85.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 21.6 km
Starthoogte: 479.0 m
Finishhoogte: 1216.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -737 m
Totale score afstand: 690.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°14.873'N 5°52.724'E = 49° 47.2 km van vertrek
tijd: 10:51:20 UTC
alti: 1317 m
Finishpunt
pos.: 51°17.830'N 6°13.129'E = 58° 69.7 km van vertrek
tijd: 12:51:20 UTC
alti: 804 m
Grootste afstand in 2 uur: 200.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 100.2 km/h
Hoogteverlies: 513 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 767.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: PORTA WESTFALICA 52°13.370'N 8°51.790'E 279.0 km 59°
punt 2: RUURLO 52°04.900'N 6°26.800'E 166.1 km 266°
punt 3: WARENDORF 51°56.900'N 8°01.000'E 108.8 km 97°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 213.4 km 240°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 17:10:16 UTC, 130 m
punt 1: PORTA WESTFALICA niet gerond
afbreekpunt: 50°58.660'N 5°23.443'E @ 17:11:37 UTC, 160 m : 1.4 km 61.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 1.4 km
Duur van de proef: 00:01:21
Gemiddelde snelheid: 61.6 km/h
Start hoogte: 3 m
Hoogte passeren start: 130 m
Hoogte aan break-punt: 160 m
Hoogteverlies over proef: -157 m
Totale score afstand: 1.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 157.2 km
Been 1: 170.9 km
Been 2: 164.8 km
Totaal: 492.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:35:55 UTC
einde: 17:12:40 UTC
duur: 08:36:45
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 479 m @ 08:36:50 UTC
hoog punt: 1916 m @ 13:56:15 UTC
hoogtewinst: 1437 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:39:55 bearing 15.0°
Tweede punt: 13:54:35 bearing 105.8°
Totale hoek: 90.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8682
| |||||||||||||||||||||