CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Cedric BUSSCHOTS -- 1984,8 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/05/2025
Piloot: CEDRIC BUSSCHOTS
Zweefvliegtuig: OO-ZCB
Toestel type: LS-7WL Klasse:
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l17
Logger file: 2025-05-17-LXV-L17-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:23:08
Duurvlucht : 07:22:22
Vrije vlucht : 535.9 km
Fasttrack : 83.2 kmh
Driehoek : 363.0 km
Hoogtewinst : 1527.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.070'N 5°03.383'E
tijd: 08:45:28 UTC
alti: -22 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.361'N 5°04.124'E = 58° 1.0 km van vertrek
tijd: 08:46:13 UTC
alti: 428 m
Landingspunt
pos.: 51°00.238'N 5°03.897'E = 63° 0.7 km van vertrek
tijd: 16:08:36 UTC
alti: -15 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 07:23:08
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.259'N 5°04.053'E @ 08:46:38 UTC, 433 m
punt 1: 51°37.382'N 6°38.789'E @ 10:36:19 UTC, 1097 m
punt 2: 52°22.906'N 6°38.087'E @ 11:54:55 UTC, 929 m
punt 3: 51°33.050'N 4°54.777'E @ 13:57:37 UTC, 686 m
punt 4: 50°54.653'N 5°30.307'E @ 15:08:08 UTC, 1688 m
punt 5: 51°17.672'N 5°00.841'E @ 15:52:51 UTC, 1253 m
Finish: 50°59.279'N 5°04.023'E @ 16:06:29 UTC, 313 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 129.8 km 57° @ 71.0 km/h
been 2: 84.4 km 359° @ 64.4 km/h
been 3: 150.2 km 233° @ 73.4 km/h
been 4: 82.3 km 150° @ 70.1 km/h
been 5: 54.8 km 321° @ 73.6 km/h
been 6: 34.3 km 174° @ 151.0 km/h
Afgelegde afstand: 535.9 km
Duur: 07:19:51
Gemiddelde snelheid: 73.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Starthoogte: 426.0 m
Finishhoogte: 313.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 113 m
Totale score afstand: 535.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°30.201'N 4°55.090'E = 350° 56.7 km van vertrek
tijd: 14:06:05 UTC
alti: 1137 m
Finishpunt
pos.: 50°59.503'N 5°04.398'E = 132° 1.6 km van vertrek
tijd: 16:06:07 UTC
alti: 294 m
Grootste afstand in 2 uur: 166.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 83.2 km/h
Hoogteverlies: 843 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 81.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LIL PORTE DEPART 50°44.298'N 3°04.679'E
finish: AXEL 51°15.317'N 3°53.533'E 81.1 km 44°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 428 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 101.7 km
Been 1: 159.7 km
Been 2: 101.6 km
Totaal: 363.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:46:13 UTC
einde: 16:08:35 UTC
duur: 07:22:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 419 m @ 08:47:00 UTC
hoog punt: 1946 m @ 15:13:29 UTC
hoogtewinst: 1527 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:57:39 bearing 22.3°
Tweede punt: 15:08:05 bearing 88.8°
Totale hoek: 66.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 7796
| |||||||||||||||||||||