03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Tom SEGERS & BRYAN STINEKENS -- 387,8 punten
![]() ![]()
200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2025 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: D-6397 Toestel type: TWIN ASTIR II Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2025-05-17-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 02:06:31 Duurvlucht : 02:05:51 Vrije vlucht : 89.2 km Fasttrack : 49.3 kmh Hoogtewinst : 1312.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.233'N 5°22.050'E tijd: 09:13:25 UTC alti: -21 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.292'N 5°22.895'E = 84° 1.0 km van vertrek tijd: 09:14:05 UTC alti: 397 m Landingspunt pos.: 51°20.322'N 4°30.211'E = 305° 72.8 km van vertrek tijd: 11:19:56 UTC alti: -50 m Afstand take-off tot landing: 72.8 Totale vluchtduur: 02:06:31 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5 Start : 50°54.266'N 5°19.360'E @ 09:39:36 UTC, 1461 m punt 1: 51°04.601'N 5°14.333'E @ 10:02:34 UTC, 1427 m punt 2: 51°13.942'N 5°00.396'E @ 10:26:20 UTC, 1276 m punt 3: 51°23.421'N 4°50.839'E @ 10:42:28 UTC, 926 m Finish: 51°20.322'N 4°30.211'E @ 11:19:56 UTC, -50 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.0 km 343° @ 52.4 km/h been 2: 23.8 km 317° @ 60.0 km/h been 3: 20.8 km 328° @ 77.3 km/h been 4: 24.6 km 257° @ 39.4 km/h Afgelegde afstand: 89.2 km Duur: 01:40:20 Gemiddelde snelheid: 53.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 73.0 km Starthoogte: 281.0 m Finishhoogte: -50.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 331 m Totale score afstand: 89.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°58.298'N 5°24.313'E = 87° 2.7 km van vertrek tijd: 09:19:35 UTC alti: 392 m Finishpunt pos.: 51°20.087'N 4°30.315'E = 304° 72.7 km van vertrek tijd: 11:19:36 UTC alti: -26 m Grootste afstand in 2 uur: 98.6 km Beste snelheid in 2 uur: 49.3 km/h Hoogteverlies: 418 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 417.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT AFRIT 50°54.950'N 5°19.420'E punt 1: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E 73.4 km 312° punt 2: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 91.7 km 125° punt 3: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 90.7 km 309° punt 4: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 81.9 km 129° punt 5: DESSEL KERK 51°14.530'N 5°06.870'E 44.8 km 322° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 35.4 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT AFRIT @ 09:40:36 UTC, 1373 m punt 1: GOOREIND DORP @ 11:01:11 UTC, 912 m : 72.9 km 54.3 km/h punt 2: GELLIK BRUG niet gerond afbreekpunt: 51°18.357'N 4°34.321'E @ 11:04:12 UTC, 532 m : 4.3 km 85.5 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 77.2 km Duur van de proef: 01:23:36 Gemiddelde snelheid: 55.4 km/h Start hoogte: 281 m Hoogte passeren start: 1373 m Hoogte aan break-punt: 532 m Hoogteverlies over proef: -251 m Totale score afstand: 77.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:14:05 UTC einde: 11:19:56 UTC duur: 02:05:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 281 m @ 09:16:01 UTC hoog punt: 1593 m @ 10:10:30 UTC hoogtewinst: 1312 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:39:38 bearing 89.4° Tweede punt: 11:19:56 bearing 1.6° Totale hoek: -87.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 993
| |||||||||||||||||||||