CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Tom SEGERS & BRYAN STINEKENS -- 428,3 punten
200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/05/2025
Piloot: TOM SEGERS
Zweefvliegtuig: D-6397
Toestel type: TWIN ASTIR II Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z
Logger file: 2025-05-17-NAV-98Z-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:52:11
Duurvlucht : 01:51:16
Vrije vlucht : 98.5 km
Fasttrack : 55.1 kmh
Hoogtewinst : 1486.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.226'N 4°30.330'E
tijd: 12:16:06 UTC
alti: -44 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.745'N 4°30.068'E = 342° 1.0 km van vertrek
tijd: 12:17:01 UTC
alti: 500 m
Landingspunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.446'E = 124° 73.0 km van vertrek
tijd: 14:08:17 UTC
alti: -15 m
Afstand take-off tot landing: 73.0
Totale vluchtduur: 01:52:11
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°20.832'N 4°30.055'E @ 12:17:09 UTC, 485 m
punt 1: 51°21.153'N 4°50.554'E @ 13:06:29 UTC, 1374 m
punt 2: 51°12.645'N 5°04.878'E @ 13:20:43 UTC, 1123 m
punt 3: 51°09.743'N 5°21.473'E @ 13:37:55 UTC, 1456 m
Finish: 50°52.801'N 5°17.793'E @ 13:55:51 UTC, 1059 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.8 km 88° @ 29.0 km/h
been 2: 22.9 km 133° @ 96.7 km/h
been 3: 20.1 km 105° @ 70.0 km/h
been 4: 31.7 km 188° @ 106.1 km/h
Afgelegde afstand: 98.5 km
Duur: 01:38:42
Gemiddelde snelheid: 59.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 75.2 km
Starthoogte: 500.0 m
Finishhoogte: 1059.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -559 m
Totale score afstand: 98.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°20.745'N 4°30.068'E = 342° 1.0 km van vertrek
tijd: 12:17:01 UTC
alti: 500 m
Finishpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.446'E = 124° 73.2 km van vertrek
tijd: 14:08:17 UTC
alti: -15 m
Grootste afstand in 2 uur: 110.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 55.1 km/h
Hoogteverlies: 515 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 344.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E
punt 1: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 91.7 km 125°
punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 90.7 km 309°
punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 81.9 km 129°
punt 4: DESSEL KERK 51°14.530'N 5°06.870'E 44.8 km 322°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 35.4 km 149°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOOREIND DORP @ 12:39:11 UTC, 865 m
punt 1: GELLIK BRUG niet gerond
afbreekpunt: 50°58.000'N 5°24.449'E @ 14:03:05 UTC, 405 m : 74.4 km 53.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 74.4 km
Duur van de proef: 01:23:54
Gemiddelde snelheid: 53.2 km/h
Start hoogte: 286 m
Hoogte passeren start: 865 m
Hoogte aan break-punt: 405 m
Hoogteverlies over proef: -119 m
Totale score afstand: 74.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:17:01 UTC
einde: 14:08:17 UTC
duur: 01:51:16
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 286 m @ 12:23:03 UTC
hoog punt: 1772 m @ 13:43:37 UTC
hoogtewinst: 1486 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:17:09 bearing 1.3°
Tweede punt: 13:55:51 bearing 92.1°
Totale hoek: 90.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Driehoek: geen gesloten segment gevonden
Rekentijd 939
| |||||||||||||||||||||