03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Tom SEGERS & BRYAN STINEKENS -- 428,3 punten
![]() ![]()
200 Driehoek: geen gesloten segment gevonden Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2025 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: D-6397 Toestel type: TWIN ASTIR II Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2025-05-17-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:52:11 Duurvlucht : 01:51:16 Vrije vlucht : 98.5 km Fasttrack : 55.1 kmh Hoogtewinst : 1486.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.226'N 4°30.330'E tijd: 12:16:06 UTC alti: -44 m Ontkoppelpunt pos.: 51°20.745'N 4°30.068'E = 342° 1.0 km van vertrek tijd: 12:17:01 UTC alti: 500 m Landingspunt pos.: 50°58.238'N 5°22.446'E = 124° 73.0 km van vertrek tijd: 14:08:17 UTC alti: -15 m Afstand take-off tot landing: 73.0 Totale vluchtduur: 01:52:11 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5 Start : 51°20.832'N 4°30.055'E @ 12:17:09 UTC, 485 m punt 1: 51°21.153'N 4°50.554'E @ 13:06:29 UTC, 1374 m punt 2: 51°12.645'N 5°04.878'E @ 13:20:43 UTC, 1123 m punt 3: 51°09.743'N 5°21.473'E @ 13:37:55 UTC, 1456 m Finish: 50°52.801'N 5°17.793'E @ 13:55:51 UTC, 1059 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.8 km 88° @ 29.0 km/h been 2: 22.9 km 133° @ 96.7 km/h been 3: 20.1 km 105° @ 70.0 km/h been 4: 31.7 km 188° @ 106.1 km/h Afgelegde afstand: 98.5 km Duur: 01:38:42 Gemiddelde snelheid: 59.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 75.2 km Starthoogte: 500.0 m Finishhoogte: 1059.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -559 m Totale score afstand: 98.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°20.745'N 4°30.068'E = 342° 1.0 km van vertrek tijd: 12:17:01 UTC alti: 500 m Finishpunt pos.: 50°58.238'N 5°22.446'E = 124° 73.2 km van vertrek tijd: 14:08:17 UTC alti: -15 m Grootste afstand in 2 uur: 110.2 km Beste snelheid in 2 uur: 55.1 km/h Hoogteverlies: 515 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 344.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOOREIND DORP 51°21.433'N 4°32.650'E punt 1: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 91.7 km 125° punt 2: WUUSTWEZEL 51°23.320'N 4°35.900'E 90.7 km 309° punt 3: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 81.9 km 129° punt 4: DESSEL KERK 51°14.530'N 5°06.870'E 44.8 km 322° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 35.4 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOOREIND DORP @ 12:39:11 UTC, 865 m punt 1: GELLIK BRUG niet gerond afbreekpunt: 50°58.000'N 5°24.449'E @ 14:03:05 UTC, 405 m : 74.4 km 53.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 74.4 km Duur van de proef: 01:23:54 Gemiddelde snelheid: 53.2 km/h Start hoogte: 286 m Hoogte passeren start: 865 m Hoogte aan break-punt: 405 m Hoogteverlies over proef: -119 m Totale score afstand: 74.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:17:01 UTC einde: 14:08:17 UTC duur: 01:51:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 286 m @ 12:23:03 UTC hoog punt: 1772 m @ 13:43:37 UTC hoogtewinst: 1486 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:17:09 bearing 1.3° Tweede punt: 13:55:51 bearing 92.1° Totale hoek: 90.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 939
| |||||||||||||||||||||