CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Dennis LORSON -- 237,4 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/05/2025
Piloot: DENNIS LORSON
Zweefvliegtuig: D-2363
Toestel type: ASK 23 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 8sb
Logger file: 2025-05-17-NAV-8SB-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:43:02
Duurvlucht : 02:40:44
Vrije vlucht : 21.9 km
Fasttrack : 23.9 kmh
Hoogtewinst : 1092.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.744'N 4°57.503'E
tijd: 10:23:58 UTC
alti: 22 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°48.449'N 4°58.331'E = 17° 3.3 km van vertrek
tijd: 10:26:16 UTC
alti: 532 m
Landingspunt
pos.: 50°46.827'N 4°57.507'E = 2° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:07:00 UTC
alti: 27 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 02:43:02
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 2
Start : 50°48.458'N 5°09.724'E @ 12:40:50 UTC, 1160 m
Finish: 50°43.579'N 4°52.731'E @ 13:00:24 UTC, 1014 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.9 km 246° @ 67.3 km/h
Afgelegde afstand: 21.9 km
Duur: 00:19:34
Gemiddelde snelheid: 67.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 14.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.1 km
Starthoogte: 530.0 m
Finishhoogte: 1014.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -484 m
Totale score afstand: 21.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°42.315'N 4°58.280'E = 174° 8.3 km van vertrek
tijd: 12:00:14 UTC
alti: 1575 m
Finishpunt
pos.: 50°46.827'N 4°57.507'E = 2° 0.2 km van vertrek
tijd: 13:07:00 UTC
alti: 27 m
Grootste afstand in 2 uur: 47.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 23.9 km/h
Hoogteverlies: 1548 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 80.6 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: CUW_1 50°47.068'N 4°55.715'E
punt 1: CUW_2 50°48.445'N 5°09.476'E 16.4 km 81°
punt 2: CUW_3 50°43.812'N 4°52.818'E 21.4 km 246°
punt 3: CUW_4 50°48.390'N 5°09.564'E 21.4 km 67°
finish: CUW_5 50°43.887'N 4°52.802'E 21.4 km 247°
landing: CUW_6 50°47.068'N 4°55.715'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: CUW_1 @ 10:38:07 UTC, 753 m
punt 1: CUW_2 @ 12:40:59 UTC, 1149 m : 16.4 km 8.0 km/h
punt 2: CUW_3 @ 13:00:40 UTC, 969 m : 21.4 km 65.2 km/h
punt 3: CUW_4 niet gerond
afbreekpunt: 50°46.637'N 4°58.225'E @ 13:05:54 UTC, 202 m : 7.7 km 88.6 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 45.5 km
Duur van de proef: 02:27:47
Gemiddelde snelheid: 18.5 km/h
Start hoogte: 530 m
Hoogte passeren start: 753 m
Hoogte aan break-punt: 202 m
Hoogteverlies over proef: 328 m
Totale score afstand: 45.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:26:16 UTC
einde: 13:07:00 UTC
duur: 02:40:44
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 530 m @ 10:26:29 UTC
hoog punt: 1622 m @ 11:39:40 UTC
hoogtewinst: 1092 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:41:00 bearing 101.9°
Tweede punt: 13:00:18 bearing 125.0°
Totale hoek: 23.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 491
| |||||||||||||||||||||