CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Nick FREMAU -- 2527,2 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/05/2025
Piloot: NICK FREMAU
Zweefvliegtuig: D-KANF
Toestel type: VENTUS 3M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b39
Logger file: 2025-05-17-LXV-B39-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 09:05:29
Duurvlucht : 08:59:38
Vrije vlucht : 770.8 km
Fasttrack : 104.5 kmh
Opgegeven proef: 200.9 km
Driehoek : 598.9 km
Hoogtewinst : 1624.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.461'N 4°30.254'E
tijd: 08:17:07 UTC
alti: -45 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°19.986'N 4°29.065'E = 237° 1.6 km van vertrek
tijd: 08:22:57 UTC
alti: 904 m
Landingspunt
pos.: 51°20.655'N 4°30.159'E = 343° 0.4 km van vertrek
tijd: 17:22:36 UTC
alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 09:05:29
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 5.8 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°19.986'N 4°29.065'E @ 08:22:57 UTC, 904 m
punt 1: 52°36.650'N 6°51.127'E @ 11:07:07 UTC, 939 m
punt 2: 51°20.495'N 7°39.140'E @ 12:44:09 UTC, 1691 m
punt 3: 51°19.237'N 8°00.453'E @ 12:57:50 UTC, 1413 m
punt 4: 50°20.961'N 6°01.489'E @ 14:51:53 UTC, 1866 m
punt 5: 50°40.230'N 6°26.534'E @ 15:28:41 UTC, 1737 m
Finish: 51°20.650'N 4°30.162'E @ 17:22:35 UTC, -33 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 216.0 km 48° @ 79.0 km/h
been 2: 151.5 km 158° @ 93.7 km/h
been 3: 24.9 km 95° @ 109.0 km/h
been 4: 176.6 km 233° @ 92.9 km/h
been 5: 46.4 km 39° @ 75.7 km/h
been 6: 155.4 km 300° @ 81.9 km/h
Afgelegde afstand: 770.8 km
Duur: 08:59:38
Gemiddelde snelheid: 85.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 904.0 m
Finishhoogte: -33.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 937 m
Totale score afstand: 770.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°42.332'N 7°10.290'E = 77° 189.5 km van vertrek
tijd: 12:13:47 UTC
alti: 1557 m
Finishpunt
pos.: 50°44.253'N 6°22.372'E = 116° 147.2 km van vertrek
tijd: 14:13:47 UTC
alti: 1400 m
Grootste afstand in 2 uur: 209.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 104.5 km/h
Hoogteverlies: 157 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 678.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E
punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 53°11.116'N 6°58.548'E 265.4 km 38°
punt 2: STOLBERG DIEPENL 50°46.233'N 6°16.927'E 272.9 km 190°
finish: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E 140.2 km 298°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 08:24:07 UTC, 764 m
punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 niet gerond
afbreekpunt: 52°36.661'N 6°51.053'E @ 11:07:05 UTC, 941 m : 200.9 km 74.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 200.9 km
Duur van de proef: 02:42:58
Gemiddelde snelheid: 74.0 km/h
Start hoogte: 764 m
Hoogte passeren start: 764 m
Hoogte aan break-punt: 941 m
Hoogteverlies over proef: -177 m
Totale score afstand: 200.9 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 214.8 km
Been 1: 168.6 km
Been 2: 215.5 km
Totaal: 598.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 08:22:57 UTC
einde: 17:22:35 UTC
duur: 08:59:38
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 371 m @ 09:40:59 UTC
hoog punt: 1995 m @ 15:10:15 UTC
hoogtewinst: 1624 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 08:22:57 bearing 360.0°
Tweede punt: 14:51:53 bearing 118.9°
Totale hoek: 118.9°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 15660
| |||||||||||||||||||||