03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Nick FREMAU -- 2527,2 punten
![]() ![]()
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2025 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: D-KANF Toestel type: VENTUS 3M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b39 Logger file: 2025-05-17-LXV-B39-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 09:05:29 Duurvlucht : 08:59:38 Vrije vlucht : 770.8 km Fasttrack : 104.5 kmh Opgegeven proef: 200.9 km Driehoek : 598.9 km Hoogtewinst : 1624.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.461'N 4°30.254'E tijd: 08:17:07 UTC alti: -45 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.986'N 4°29.065'E = 237° 1.6 km van vertrek tijd: 08:22:57 UTC alti: 904 m Landingspunt pos.: 51°20.655'N 4°30.159'E = 343° 0.4 km van vertrek tijd: 17:22:36 UTC alti: -33 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 09:05:29 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 5.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°19.986'N 4°29.065'E @ 08:22:57 UTC, 904 m punt 1: 52°36.650'N 6°51.127'E @ 11:07:07 UTC, 939 m punt 2: 51°20.495'N 7°39.140'E @ 12:44:09 UTC, 1691 m punt 3: 51°19.237'N 8°00.453'E @ 12:57:50 UTC, 1413 m punt 4: 50°20.961'N 6°01.489'E @ 14:51:53 UTC, 1866 m punt 5: 50°40.230'N 6°26.534'E @ 15:28:41 UTC, 1737 m Finish: 51°20.650'N 4°30.162'E @ 17:22:35 UTC, -33 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 216.0 km 48° @ 79.0 km/h been 2: 151.5 km 158° @ 93.7 km/h been 3: 24.9 km 95° @ 109.0 km/h been 4: 176.6 km 233° @ 92.9 km/h been 5: 46.4 km 39° @ 75.7 km/h been 6: 155.4 km 300° @ 81.9 km/h Afgelegde afstand: 770.8 km Duur: 08:59:38 Gemiddelde snelheid: 85.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 904.0 m Finishhoogte: -33.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 937 m Totale score afstand: 770.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°42.332'N 7°10.290'E = 77° 189.5 km van vertrek tijd: 12:13:47 UTC alti: 1557 m Finishpunt pos.: 50°44.253'N 6°22.372'E = 116° 147.2 km van vertrek tijd: 14:13:47 UTC alti: 1400 m Grootste afstand in 2 uur: 209.1 km Beste snelheid in 2 uur: 104.5 km/h Hoogteverlies: 157 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 678.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 53°11.116'N 6°58.548'E 265.4 km 38° punt 2: STOLBERG DIEPENL 50°46.233'N 6°16.927'E 272.9 km 190° finish: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E 140.2 km 298° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 08:24:07 UTC, 764 m punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 niet gerond afbreekpunt: 52°36.661'N 6°51.053'E @ 11:07:05 UTC, 941 m : 200.9 km 74.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 200.9 km Duur van de proef: 02:42:58 Gemiddelde snelheid: 74.0 km/h Start hoogte: 764 m Hoogte passeren start: 764 m Hoogte aan break-punt: 941 m Hoogteverlies over proef: -177 m Totale score afstand: 200.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 214.8 km Been 1: 168.6 km Been 2: 215.5 km Totaal: 598.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:22:57 UTC einde: 17:22:35 UTC duur: 08:59:38 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 371 m @ 09:40:59 UTC hoog punt: 1995 m @ 15:10:15 UTC hoogtewinst: 1624 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 08:22:57 bearing 360.0° Tweede punt: 14:51:53 bearing 118.9° Totale hoek: 118.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 14365
| |||||||||||||||||||||