03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Glenn HOSTENS & MICHAëL KLOFAC -- 2056,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2025 Piloot: GLENN HOSTENS Zweefvliegtuig: D-2410 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23 Logger file: 2025-05-17-LXV-A23-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:50:43 Duurvlucht : 07:44:48 Vrije vlucht : 575.9 km Fasttrack : 102.8 kmh Opgegeven proef: 505.7 km Driehoek : 120.2 km Hoogtewinst : 1384.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.744'N 4°57.503'E tijd: 09:57:26 UTC alti: 10 m Ontkoppelpunt pos.: 50°46.598'N 4°55.977'E = 261° 1.8 km van vertrek tijd: 10:03:21 UTC alti: 689 m Landingspunt pos.: 50°47.030'N 4°57.407'E = 348° 0.5 km van vertrek tijd: 17:48:09 UTC alti: 18 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 07:50:43 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°46.006'N 4°55.703'E @ 10:06:53 UTC, 1187 m punt 1: 51°52.815'N 6°53.013'E @ 12:19:07 UTC, 1296 m punt 2: 50°41.411'N 5°03.153'E @ 14:12:27 UTC, 1473 m punt 3: 51°08.872'N 5°45.104'E @ 15:26:14 UTC, 1175 m punt 4: 50°38.493'N 5°03.353'E @ 16:25:05 UTC, 1505 m punt 5: 50°53.450'N 5°16.101'E @ 17:26:03 UTC, 1265 m Finish: 50°46.105'N 4°52.508'E @ 17:41:55 UTC, 481 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 184.2 km 47° @ 83.6 km/h been 2: 184.0 km 225° @ 97.4 km/h been 3: 70.8 km 44° @ 57.6 km/h been 4: 74.6 km 221° @ 76.1 km/h been 5: 31.5 km 28° @ 31.0 km/h been 6: 30.9 km 244° @ 116.7 km/h Afgelegde afstand: 575.9 km Duur: 07:35:02 Gemiddelde snelheid: 75.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.0 km Starthoogte: 689.0 m Finishhoogte: 481.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 208 m Totale score afstand: 575.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°43.062'N 6°41.881'E = 49° 160.2 km van vertrek tijd: 12:08:09 UTC alti: 1680 m Finishpunt pos.: 50°41.934'N 5°02.975'E = 144° 11.0 km van vertrek tijd: 14:08:09 UTC alti: 1157 m Grootste afstand in 2 uur: 205.6 km Beste snelheid in 2 uur: 102.8 km/h Hoogteverlies: 523 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 553.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E punt 1: BORKEN-HOXFELD 51°51.200'N 6°48.890'E 176.0 km 47° punt 2: LANDEN STATION 50°44.850'N 5°04.880'E 172.5 km 225° punt 3: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 64.2 km 46° punt 4: AVERNAS 50°42.400'N 5°04.080'E 68.1 km 224° punt 5: HASSELT 50°58.200'N 5°22.500'E 36.4 km 36° finish: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E 36.1 km 235° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 10:08:25 UTC, 1078 m punt 1: BORKEN-HOXFELD @ 12:19:02 UTC, 1291 m : 176.0 km 80.8 km/h punt 2: LANDEN STATION @ 14:10:47 UTC, 1372 m : 172.5 km 92.6 km/h punt 3: KINROOI @ 15:26:24 UTC, 1157 m : 64.2 km 51.0 km/h punt 4: AVERNAS @ 16:28:45 UTC, 1242 m : 68.1 km 65.5 km/h punt 5: HASSELT niet gerond afbreekpunt: 50°53.468'N 5°16.068'E @ 17:26:05 UTC, 1264 m : 24.8 km 26.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 505.7 km Duur van de proef: 07:17:40 Gemiddelde snelheid: 69.3 km/h Start hoogte: 689 m Hoogte passeren start: 1078 m Hoogte aan break-punt: 1264 m Hoogteverlies over proef: -575 m Totale score afstand: 505.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 33.7 km Been 1: 33.7 km Been 2: 52.9 km Totaal: 120.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:03:21 UTC einde: 17:48:09 UTC duur: 07:44:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 578 m @ 14:57:48 UTC hoog punt: 1962 m @ 15:50:46 UTC hoogtewinst: 1384 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:38:20 bearing 54.1° Tweede punt: 16:25:05 bearing 125.5° Totale hoek: 71.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8751
| |||||||||||||||||||||