CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Glenn HOSTENS & MICHAëL KLOFAC -- 2056,8 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/05/2025
Piloot: GLENN HOSTENS
Zweefvliegtuig: D-2410
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23
Logger file: 2025-05-17-LXV-A23-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:50:43
Duurvlucht : 07:44:48
Vrije vlucht : 575.9 km
Fasttrack : 102.8 kmh
Opgegeven proef: 505.7 km
Driehoek : 120.2 km
Hoogtewinst : 1384.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.744'N 4°57.503'E
tijd: 09:57:26 UTC
alti: 10 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.598'N 4°55.977'E = 261° 1.8 km van vertrek
tijd: 10:03:21 UTC
alti: 689 m
Landingspunt
pos.: 50°47.030'N 4°57.407'E = 348° 0.5 km van vertrek
tijd: 17:48:09 UTC
alti: 18 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 07:50:43
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°46.006'N 4°55.703'E @ 10:06:53 UTC, 1187 m
punt 1: 51°52.815'N 6°53.013'E @ 12:19:07 UTC, 1296 m
punt 2: 50°41.411'N 5°03.153'E @ 14:12:27 UTC, 1473 m
punt 3: 51°08.872'N 5°45.104'E @ 15:26:14 UTC, 1175 m
punt 4: 50°38.493'N 5°03.353'E @ 16:25:05 UTC, 1505 m
punt 5: 50°53.450'N 5°16.101'E @ 17:26:03 UTC, 1265 m
Finish: 50°46.105'N 4°52.508'E @ 17:41:55 UTC, 481 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 184.2 km 47° @ 83.6 km/h
been 2: 184.0 km 225° @ 97.4 km/h
been 3: 70.8 km 44° @ 57.6 km/h
been 4: 74.6 km 221° @ 76.1 km/h
been 5: 31.5 km 28° @ 31.0 km/h
been 6: 30.9 km 244° @ 116.7 km/h
Afgelegde afstand: 575.9 km
Duur: 07:35:02
Gemiddelde snelheid: 75.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.0 km
Starthoogte: 689.0 m
Finishhoogte: 481.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 208 m
Totale score afstand: 575.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°43.062'N 6°41.881'E = 49° 160.2 km van vertrek
tijd: 12:08:09 UTC
alti: 1680 m
Finishpunt
pos.: 50°41.934'N 5°02.975'E = 144° 11.0 km van vertrek
tijd: 14:08:09 UTC
alti: 1157 m
Grootste afstand in 2 uur: 205.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 102.8 km/h
Hoogteverlies: 523 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 553.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E
punt 1: BORKEN-HOXFELD 51°51.200'N 6°48.890'E 176.0 km 47°
punt 2: LANDEN STATION 50°44.850'N 5°04.880'E 172.5 km 225°
punt 3: KINROOI 51°08.780'N 5°44.530'E 64.2 km 46°
punt 4: AVERNAS 50°42.400'N 5°04.080'E 68.1 km 224°
punt 5: HASSELT 50°58.200'N 5°22.500'E 36.4 km 36°
finish: GOETSENHOVEN 50°46.900'N 4°57.467'E 36.1 km 235°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 10:08:25 UTC, 1078 m
punt 1: BORKEN-HOXFELD @ 12:19:02 UTC, 1291 m : 176.0 km 80.8 km/h
punt 2: LANDEN STATION @ 14:10:47 UTC, 1372 m : 172.5 km 92.6 km/h
punt 3: KINROOI @ 15:26:24 UTC, 1157 m : 64.2 km 51.0 km/h
punt 4: AVERNAS @ 16:28:45 UTC, 1242 m : 68.1 km 65.5 km/h
punt 5: HASSELT niet gerond
afbreekpunt: 50°53.468'N 5°16.068'E @ 17:26:05 UTC, 1264 m : 24.8 km 26.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 505.7 km
Duur van de proef: 07:17:40
Gemiddelde snelheid: 69.3 km/h
Start hoogte: 689 m
Hoogte passeren start: 1078 m
Hoogte aan break-punt: 1264 m
Hoogteverlies over proef: -575 m
Totale score afstand: 505.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 33.7 km
Been 1: 33.7 km
Been 2: 52.9 km
Totaal: 120.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:03:21 UTC
einde: 17:48:09 UTC
duur: 07:44:48
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 578 m @ 14:57:48 UTC
hoog punt: 1962 m @ 15:50:46 UTC
hoogtewinst: 1384 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:38:20 bearing 54.1°
Tweede punt: 16:25:05 bearing 125.5°
Totale hoek: 71.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8751
| |||||||||||||||||||||