03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-05-2025 -- Tom CONINGS -- 2182,1 punten
![]() ![]()
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/05/2025 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2025-05-19-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:10:26 Duurvlucht : 07:06:58 Vrije vlucht : 621.9 km Fasttrack : 110.1 kmh Opgegeven proef: 383.3 km Driehoek : 475.3 km Hoogtewinst : 1462.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.236'N 5°22.207'E tijd: 09:01:41 UTC alti: -31 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.059'N 5°23.710'E = 49° 2.3 km van vertrek tijd: 09:05:08 UTC alti: 606 m Landingspunt pos.: 50°58.214'N 5°22.745'E = 94° 0.6 km van vertrek tijd: 16:12:07 UTC alti: -8 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 07:10:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.113'N 5°22.927'E @ 09:10:27 UTC, 1032 m punt 1: 50°13.045'N 6°45.125'E @ 10:49:14 UTC, 1556 m punt 2: 50°38.879'N 8°35.261'E @ 12:10:09 UTC, 1671 m punt 3: 50°45.391'N 6°07.118'E @ 13:58:39 UTC, 1624 m punt 4: 51°26.196'N 6°10.047'E @ 14:58:15 UTC, 1229 m punt 5: 51°12.438'N 5°10.854'E @ 15:56:57 UTC, 1197 m Finish: 50°58.214'N 5°22.737'E @ 16:12:06 UTC, -8 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 129.2 km 131° @ 78.5 km/h been 2: 138.9 km 69° @ 103.0 km/h been 3: 174.8 km 275° @ 96.7 km/h been 4: 75.7 km 3° @ 76.2 km/h been 5: 73.4 km 250° @ 75.0 km/h been 6: 29.8 km 152° @ 118.0 km/h Afgelegde afstand: 621.9 km Duur: 07:01:39 Gemiddelde snelheid: 88.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 594.0 m Finishhoogte: -8.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 602 m Totale score afstand: 621.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°13.077'N 6°45.411'E = 130° 129.0 km van vertrek tijd: 10:49:26 UTC alti: 1571 m Finishpunt pos.: 50°27.320'N 7°28.572'E = 110° 159.4 km van vertrek tijd: 12:49:27 UTC alti: 1656 m Grootste afstand in 2 uur: 220.2 km Beste snelheid in 2 uur: 110.1 km/h Hoogteverlies: -85 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 766.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.206'N 5°22.504'E punt 1: DAUN TV 3202FT S 50°13.119'N 6°45.045'E 128.4 km 130° punt 2: GIESSEN DUENSBER 50°39.046'N 8°34.819'E 138.6 km 69° punt 3: PRUEM A60 BAB004 50°10.502'N 6°23.395'E 164.4 km 252° punt 4: WEHR A61 BAB033 50°24.511'N 7°14.235'E 65.7 km 66° punt 5: ULICOTEN 51°27.292'N 4°51.234'E 204.0 km 306° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.206'N 5°22.504'E 65.1 km 146° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 09:11:42 UTC, 1075 m punt 1: DAUN TV 3202FT S @ 10:49:19 UTC, 1562 m : 128.4 km 78.9 km/h punt 2: GIESSEN DUENSBER @ 12:10:20 UTC, 1657 m : 138.6 km 102.6 km/h punt 3: PRUEM A60 BAB004 niet gerond afbreekpunt: 50°34.132'N 6°40.155'E @ 13:24:40 UTC, 1686 m : 116.3 km 93.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 383.3 km Duur van de proef: 04:12:58 Gemiddelde snelheid: 90.9 km/h Start hoogte: 594 m Hoogte passeren start: 1075 m Hoogte aan break-punt: 1686 m Hoogteverlies over proef: -1092 m Totale score afstand: 383.3 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 133.1 km Been 1: 209.1 km Been 2: 133.1 km Totaal: 475.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:05:08 UTC einde: 16:12:06 UTC duur: 07:06:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 594 m @ 09:05:37 UTC hoog punt: 2056 m @ 12:13:55 UTC hoogtewinst: 1462 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:49:12 bearing 114.5° Tweede punt: 15:56:53 bearing 54.7° Totale hoek: -59.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 9332
| |||||||||||||||||||||