03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Michiel DE BOCK -- 1149,7 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2025 Piloot: MICHIEL DE BOCK Zweefvliegtuig: D-4474 Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: Flarm s/n: 84k Logger file: 2025-05-17-FLA-84K-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:10:17 Duurvlucht : 04:07:43 Vrije vlucht : 313.3 km Fasttrack : 80.2 kmh Driehoek : 264.9 km Hoogtewinst : 1305.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.961'N 3°29.396'E tijd: 10:40:53 UTC alti: -19 m Ontkoppelpunt pos.: 50°32.426'N 3°31.812'E = 73° 3.0 km van vertrek tijd: 10:43:27 UTC alti: 453 m Landingspunt pos.: 50°31.846'N 3°30.079'E = 105° 0.8 km van vertrek tijd: 14:51:10 UTC alti: -12 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 04:10:17 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°30.915'N 3°30.567'E @ 10:51:03 UTC, 1094 m punt 1: 50°44.454'N 3°28.252'E @ 11:06:02 UTC, 765 m punt 2: 50°26.364'N 3°36.946'E @ 11:29:02 UTC, 1071 m punt 3: 49°48.650'N 3°12.803'E @ 12:07:47 UTC, 1263 m punt 4: 49°57.557'N 2°55.790'E @ 12:57:04 UTC, 1185 m punt 5: 50°14.274'N 4°09.415'E @ 14:11:06 UTC, 1309 m Finish: 50°31.956'N 3°29.032'E @ 14:50:23 UTC, 76 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 25.2 km 354° @ 101.1 km/h been 2: 35.1 km 163° @ 91.5 km/h been 3: 75.6 km 202° @ 117.1 km/h been 4: 26.2 km 309° @ 31.9 km/h been 5: 93.1 km 70° @ 75.5 km/h been 6: 58.0 km 305° @ 88.6 km/h Afgelegde afstand: 313.3 km Duur: 03:59:20 Gemiddelde snelheid: 78.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 453.0 m Finishhoogte: 76.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 377 m Totale score afstand: 313.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°51.552'N 2°58.131'E = 207° 83.6 km van vertrek tijd: 12:48:08 UTC alti: 1311 m Finishpunt pos.: 50°31.725'N 3°31.030'E = 103° 2.0 km van vertrek tijd: 14:48:08 UTC alti: 412 m Grootste afstand in 2 uur: 160.4 km Beste snelheid in 2 uur: 80.2 km/h Hoogteverlies: 899 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 300.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 10CALNEL 50°31.634'N 3°31.642'E punt 1: AMOUGISGLD 50°44.367'N 3°29.167'E 23.8 km 353° punt 2: STQUENRGLD 49°49.017'N 3°12.350'E 104.5 km 191° punt 3: 40BAPAUME 50°06.200'N 2°51.000'E 40.8 km 321° punt 4: 40MAUGLAS 50°17.000'N 4°01.642'E 86.4 km 76° finish: 10CALNEL 50°31.634'N 3°31.642'E 44.7 km 308° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 10CALNEL @ 14:47:56 UTC, 412 m punt 1: AMOUGISGLD niet gerond afbreekpunt: 50°32.006'N 3°29.172'E @ 14:50:30 UTC, 57 m : 0.9 km 20.3 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.9 km Duur van de proef: 00:02:34 Gemiddelde snelheid: 20.3 km/h Start hoogte: 353 m Hoogte passeren start: 412 m Hoogte aan break-punt: 57 m Hoogteverlies over proef: 296 m Totale score afstand: 0.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 97.2 km Been 1: 93.5 km Been 2: 74.2 km Totaal: 264.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:43:27 UTC einde: 14:51:10 UTC duur: 04:07:43 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 376 m @ 12:24:34 UTC hoog punt: 1681 m @ 14:06:44 UTC hoogtewinst: 1305 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:06:02 bearing 256.3° Tweede punt: 14:11:06 bearing 197.5° Totale hoek: -58.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6573
| |||||||||||||||||||||